מדבקות קיר – כך מעצבים היום את הבית

מדבקות קיר – כך מעצבים היום את הבית

בא לכם לשנות את מראה הבית ואין לכם תקציב עתק לביצוע שיפוצים? אתם רוצים לרגש את בני הבית בחידוש מפתיע ולא עולה בדעתכם רעיון מקורי? מדבקות קיר – זהו המענה המושלם לכל הצרכים או הרצונות הללו.

ישנם היום שלל מדבקות קיר בכל גודל ובכל עיצוב והם מתאימים ממש לכל פינה בבית. המחיר שלהם ממש לא בשמים, והחידוש והריענון שהם מעניקים לבית לא יסולאו בפז. כי אין כמו שיגרה שמופרת ומכניסה הביתה משב וניחוח חדשים ומרעננים שעושים רק טוב לדיירי הבית.

המדבקות הללו עמידות במיוחד וניתן להעביר אותם ממקום למקום בקלות רבה ובכך לגוון שוב ושוב את קירות הבית ואת עיצובו.

מדבקות קיר –

ישנן דוגמאות רבות של מדבקות קיר, ישנן מדבקות עם תמונת חלון פתוח הצופה אל נוף מדהים ועוצר נשימה שהופך כל חדר למעין בית מלון המשקיף לים. ישנן מדבקות נישה היוצרות אשליות עומק אותם ניתן להדביק על כל קיר חלק ומשעמם ובכך ליצור מהקיר משהו חדש לגמרי. ישנן עוד הרבה מאוד דוגמאות שעשויות לגוון ולחדש כל קיר בבית. כמו מדבקה בצורת שעון או תמונת נוף, תמונה של כביש ועוד דוגמאות רבות ושונות.antelope-canyon-1128815_960_720

מדבקות לדלת –

מתחשק לכם להפוך את הדלת לפריט עיצובי? ישנו מלאי גדול של מדבקות מיוחדות לדלתות. ההיצע גדול והאפשרויות מגוונות, למין דמות תמירה של ג'ירפה ועד למדבקות היוצרות אשליה של מפל זורם או שביל מתפתל ועוד – ועוד. איזה כיף להסתובב בבית שדלתותיו מעוצבות בשובבות ובחן.

מדבקות למתגים –

הטרנד של המדבקות מגיע גם אל המתגים. עד שלא תראו את המדבקות המקוריות המוצעות לקישוט המתגים לא תאמינו כיצד ניתן להפוך מתג פשוט ותמים לפריט עיצובי ומשעשע. בעזרת המדבקה יהפוך המתג לזנב של פיל או לאפו של הנמר, לבטנו של רובוט, או סתם לפרח חינני. ישנם עוד רעיונות יפים ומקוריים שיגרמו לכם להתלבט שעות רבות ולא תדעו במה לבחור.

אז  אם בא לכם לגוון את הבית בסכום נמוך שכמעט לא יורגש בארנק ובתמורה לקבל חידוש וריענון משמעותי לבית – המדבקות לקיר – הם אלו שיעשו לכם את העבודה- ובשלמות!