דלתות פנים זולות ואיכותיות – יש חיה כזו!

דלתות פנים זולות ואיכותיות – יש חיה כזו!

דלתות פנים הבית משמשות לצרכי עיצוב ובידוד החדרים מבחינה תרמית ואקוסטית. למעשה מדובר באלמנט שהוא חובה בכל בית אך אם נבצע הערכה גסה, נגלה כי גם בדירה קטנה של 3 חדרים יכולות להידרש כ- 5 דלתות פנים ואף יותר, אם ניקח בחשבון את דלת המקלחת, השירותים, חדר השירות, דלתות היציאה למרפסת ועוד. במילים אחרות, מדובר בהשקעה גדולה במידה ומעוניינים בדלתות פנים חדשות, וכאן נלמד כיצד ניתן בכל זאת להשיג איכות מבלי לקרוע את הכיס ואת חשבון הבנק.

כנף הדלת

רוב החומר ממנו עשויה הדלת נמצא בכנף, הלא היא גוף הדלת. למעשה, ככל שהחומר של הדלת הינו איכותי יותר כך מחירה עולה בהתאם. ניתן להגיד כי החומר הטוב ביותר לייצור דלתות פנים הוא העץ המלא אך במידה ומעוניינים לחסוך בעלויות ניתן בהחלט לוותר על העץ המלא ולבחור באפשרויות הנוחות יותר כלכלית. מבין האפשרויות ניתן למצוא את העץ המתועש (MDF), הסיבית, הסנדוויץ' והסנדוויץ' הדחוס עם שבבי עץ מלא. יש לציין כי הדלתות הזולות ביותר הינן הדלתות שעשויות מסיבית.

מילוי הדלת

מילוי הדלתות תורם למאסה שלהן ולעמידות בפני מכות וחבלות וכמו כן, מעניק להן יכולות בידוד מפני חום וקור ומבחינה אקוסטית. דלתות פנים איכותיות יכללו תמיד מילוי כלשהו שיכול להיות פלקסבורד (כבד ויקר יותר) או מילוי כוורת בצפיפות שונה. ככל שהמילוי צפוף יותר, כך הדלת כבדה יותר אך גם יותר מבודדת. ההמלצה שלנו עבור חיסכון כספי ברכישת הדלתות היא לבחור במילוי כוורת אך אם תמצאו דלת זהה במילוי פלקסבורד, הרי זה משובח.wood floor

ציפוי – תנאי חשוב לאיכות הדלת

בתחום דלתות הפנים ניתן למצוא איכות ובמחירים זולים הודות להליכי ציפוי שהופכים גם את נקודות התורפה של החומרים הנחותים יותר לפחות רלבנטיים. הציפוי נועד לשמור על כנף הדלת מפני מכות וחבלות ולהעניק לדלת את העיצוב הסופי שלה. במילים אחרות, גם כאשר הדלת אינה עשויה מעץ מלא ועל כן זולה למדי, אין הדבר אומר כי היא לא איכותית וזאת במידה והציפוי שיושם על גבה הינו איכותי. ציפוי איכותי עשוי להיות למינטו ברמה גבוהה, פורניר שיעניק לה מראה של עץ מלא או צביעת שלייפלק איכותית בתנור.

מבצעים

פירטנו על דרכים שונות לרכוש דלתות פנים זולות ואיכותיות בהתאם לאלטרנטיבות השונות שקשורות לחומרי הדלת. אלא, שאסור לנו לשכוח כי לא תמיד צריך לוותר על החומרים הטובים ביותר על מנת ליהנות מדלתות טובות. לעיתים מוצעים מבצעים שונים שבהחלט משתלמים ללקוחות, בהחלפת הקולקציה של השנה הנוכחית, בפתיחה של סניף זה או אחר או בקמפיין שיווק אגרסיבי של חברה מוכרת. לעיתים ניתן גם לקבל הנחה משמעותית על מספר יחידות גדול של דלתות פנים, כך שכול להיות משתלם להחליף את כל הדלתות בבית מאשר מספר דלתות בודדות.