לופט- כל היתרונות באחד

לופט הוא חלל גדול מאוד בעל תקרות גבוהות. אם חלל זה מזכיר לכם חלל של בית מלאכה או מפעל, קרוב לוודאי שזה משום שזה היה ייעודו בעבר הרחוק.

בעשורים האחרונים מבני תעשייה רבים הוסבו למטרות מגורים ואירועים שונים ברחבי ארצות הברית. בשנים האחרונות טרנד זה הגיע גם לישראל וכל אחד יכול למצוא את הלופט המתאים לו לחגיגת אותו אירוע מיוחד.

סוגים שונים של לופטים

חשוב לקחת בחשבון כי יש סוגים שונים של לופטים, כאשר כל אחד מיועד למטרות שונות. אם למשל מעוניינים במבנה למטרת מסיבה פרועה, חשוב לוודא עם בעל הנכס אם המבנה אכן מתאים למטרות אלו.

כיוון שלכל אירוע יש את המאפיינים המיוחדים שלו, בעלי הלופטים הגיעו למסקנה כי הדרך הטובה ביותר היא לעצב על לופט בהתאם למטרה אחרת. משום כך, ישנם סוגים שונים של לופט כאשר כל אחד מתאים לאירוע אחר. יש כאלו המתאימים למסיבות רווקים או מסיבת רווקות, יש לופטים המתאימים למסיבות שחרור, לאירועים אינטימיים, לחגיגות יום הולדת ועוד. ההמלצה היא תמיד לרשום לפניכם את סוג האירוע שלשמו את מעוניין לשכור לופט ואת הדברים החשובים לכם ולוודא טלפונית כי אמנם אותו מתחם מאגד את כל אלו וזאת טרם חתימה על חוזה השכרה.

היתרונות של לופט

  • חלל פתוח- כאן מדובר על חלל פתוח ומרשים, דבר אשר מאפשר הזמנה של כמות גדולה של אנשים לאותו מתחם ללא תחושת צפיפות. בנוסף, יש שליטה ובקרה על האירוע, שכן מדובר על חלל אחד בו יכולים לראות את כל המתרחש.
  • התאמה- כל אחד יכול למצוא את אותו לופט בו הוא מעוניין וזאת משום שיש סוגים שונים של לופטים שעוצבו במיוחד לשם סוגים שונים של אירועים.
  • מיקום אטרקטיבי- החלל לרוב ממוקם בערים הגדולות במקומות בהם יש חנייה והגישה נוחה מאוד מהכביש הראשי.
  • תוספות- לופטים מגיעים בדרך כלל עם מטבחון, כיבוד, פלזמה ומערכת סראונד- אך יש לוודא זאת מראש עם בעל הנכס.