שירותי ניקיון – היגיינה בסביבתכם הקרובה

שירותי ניקיון – היגיינה בסביבתכם הקרובה

שירותי ניקיון שומרים על בריאות דיירי הבית או העובדים במשרד, וזה לא תמיד פן שחושבים עליו בכל הנוגע בשירותי ניקיון, שרבים מתייחסים אליהם כאל פינוק יוקרתי ותו לא.

השירותים – מרבץ חיידקים מסוכן

כדאי לזכור שלכלוך והזנחה מסכנים את הבריאות. הצטברות של חיידקים במקומות כמו שירותים, אמבטיה ומטבח היא תמיד הצטברות מסיבית – במיוחד במשרדים שבהם יש שימוש מרובה של אנשים שונים – ומחייבת ניקוי קבוע ויסודי. זה משהו שפשוט אסור להזניח.

מחקרים גילו כי מי שטיפת האסלה שמשפריצים על הרצפה הופכים אותה למזוהמת במיוחד. בבדיקה שנערכה בשירותים ציבוריים – שזה בעצם מה שהם שירותי במשרד או בבית רב אורחים – גילתה כי על רצפת השירותים יש כ-2 מיליון חיידקים בכל אינץ' מרובע.

שכירת שירותי ניקיון יכולה לפתור את הדאגה הזו. בנוסף, שהייה במקום נקי ומסודר תפחית את המתח שנגרם מאיבוד מפתחות, קבלות, שלטים רחוקים ופריטים אחרים. זאת ועוד, לסובלים מאלרגיה, אבק וחיידקים פעילות קבועה ומקצועית של צוות שירותי ניקיון יכולה לעשות פלאים לדרכי הנשימה.

ביטחון הרכוש בשכירת שירותי ניקיוןjanitor-100340_1280

בשוק פועלות חברות רבות שמציעות שירותי ניקיון. חשוב מאוד להיות בטוחים את מי אתם שוכרים ומאיזה חברה אתם בוחרים להזמין שירותי ניקיון. בבתינו וכמובן במשרדים שלנו יש לרוב תכשיטים יקרים, חפצי אספנות או כסף, פרטים אישיים או חסויים של לקוחות ועוד ועוד חומרים או רכוש שאיננו מעוניינים שזרים יתבוננו בהם, או חלילה ישימו ידם עליהם. הקפידו על בחירת שירותי ניקיון מוכרים ואמינים, שיש להם ביטוח ושיש להם אתר אינטרנט וממליצים. למרות זאת, חשוב בכל זאת לאחסן את הדברים היקרים לכם במקום בטוח לפני מועד ההגעה של אנשי חברת הניקיון. אם אתם עוברים לשימוש קבוע בשירותי ניקיון – שלרוב מעסיקים מספר רב של עובדים שמתחלפים ולא הופכים למכרים אישיים שלכם – במקום בעוזרת בית אחת, כדאי אולי להשקיע ברכישת כספת קיר שאליה יוכנסו חפצים יקרים בכל פעם לפני ששירותי ניקיון מגיעים.

שכירת עזרה מקצועית בניקיון הבית או המשרד אולי לא תוכל להסיר מכם כל התעסקות בסדר וניקיון בהם, אבל ללא ספק אם חברת שירותי ניקיון מטפלת בעבודה המלוכלכת הרצינית, לכם יהיה רק צורך נוסף למלא מטלות קטנות שבהם כולנו צריכים לטפל בבית – כמו הכנסת כלים למדיח והוצאתם, ניגוב אבק מפעם לפעם, כביסות, וכדומה. זאת אומרת שההיעזרות בשירותי ניקיון תספק לכם הקלה משמעותית הן במאמץ הפיזי של ניקיון ביתכם, והן ברמת ההקלה הנפשית מהידיעה שהטרדה הזו ירדה מלבכם ומראשכם. כבר שווה – לא? ישנן חברות שיציעו בנוסף לשירותי ניקיון גם שירות של אחזקת גינה ולכן כדאי לכם לשקול זאת בכובד ראש.