מה ניתן להביא מסין לבית ואיך זה עוזר לנו

מה ניתן להביא מסין לבית ואיך זה עוזר לנו

ייבוא תכולת כל הבית מסין (אילוסטרציה)בניית בית חדש, ביצוע שיפוץ גדול, אבזור דירה חדשה שרכשתם – כל אלו מרגשים ומשמחים מאוד אך גם כוללים עלויות אדירות והמון בחירה של פריטים וספקים. בזכות הטכנולוגיה, חיבורים מסחריים וחדשנות מחשבתית היום אתם בעצם יכולים להביא המון מהציוד והפריטים לבית ישירות מסין, עם מבחר הרבה יותר גדול ותוך חיסכון מהותי בעלויות. נכון שזה חדשני ומצריך התארגנות, שינוי תפיסתי והשקעת משאבים, אך התוצאה בהחלט שווה את זה מכל בחינה ועל כך יעידו כל האנשים שגילו את הסוג של יבוא תכולת בית מסין.

בין אם אתם מקצועני קניות באינטרנט ובכל רגע נתון יש לכם חבילה מעלי אקספרס בדואר ובין אם אתם ממש רחוקים מהעולם של קניות מסין, אתם יכולים ליהנות ולהרוויח מיבוא מסין לבית. יותר ויותר אנשים מגלים את ה"סוד" הזה ובוחרים לאבזר את כל הבית שלהם דרך ייבוא אישי מסין. גופים מקצועיים בישראל המתמחים בכך עוזרים לכם בתיווך, בלוגיסטיקה, בפיננסים ובהבטחת ביצוע עסקה בטוחה ומנצחת.

חיסכון כספי אמיתי ומשמעותי!

לפני שנסביר איך השיטה עובדת, חשוב להדגיש כי יבוא תכולת בית מסין באמת מאפשר להשיג חיסכון כספי אמיתי ומשמעותי. כאשר מדובר על בניית בית חדש ואבזור מלא שלו, אתם יכולים לחסוך בסביבות 200,000 שקל, סכום מכובד לכל הדעות. יש גורמים משוק האדריכלות אשר מתמחים בכך ולצד תכנון אדריכלי מציעים ליווי מלא בייבוא לבית מסין, כולל עיצוב הבית באמצעים מתקדמים ולפי העבודה עם הספקים הסיניים.

איך זה עובד?

קודם כל, על פי רוב כדי לייבא תכולת בית מסין עליכם ממש לנסוע לסין ולבצע סיור אינטנסיבי, מלחיץ קצת, מרתק ומעייף בין חנויות ענק, קניונים ייעודיים וכיוצא באלו כדי לבחור את כל הפריטים שאתם רוצים וצריכים. בפרויקט של יבוא תכולת בית מסין אתם יכולים לבחור ולייבא ממש הכל, מפרזול ומתלים למגבות ועד יבוא מטבחים מסין לבית או יבוא חדרי שירותים מסין לבית, יבוא כל הריהוט, כלים סניטריים וכל המרכיבים הגדולים והיקרים. יש כאלו שאפילו מייבאים את אבזור האלומיניום מסין (חלונות).

לפני הנסיעה לסין – לא לבד אלא רק עם גורם המתמחה בתחום! – יושבים עם אדריכל או מעצב פנים העוסק בייבוא מסין ובונים תכנית כמה שיותר מפורטת לפי תכנון הבית שלכם, העדפות אסתטיות, צרכים טכניים והמון פרמטרים.

לסין נוסעים לתקופה אינטנסיבית מאוד של 7-10 ימים בהם מהבוקר ועד הלילה אתם מסיירים בחנויות ומרכזים מסחריים ובוחרים פריטים לבית, לוקחים הצעות מחיר וסוגרים עסקאות. המבחר ענק אך בליווי מתאים בהחלט אפשר לבחור ולצמצם אפשרויות ומלווה טוב ייקח אתכם רק למקומות אמינים ואיכותיים. לאחר השלמת כל הרשימות והעסקאות המלווה שלכם יבצע הזמנה מסודרת ומאוד מפורטת. הכל נעשה מול גורם סיני מקומי ומתמחה אשר מרכז את כל ההזמנות ומוודא שהכל מגיע באופן אחיד ומרוכז. כשהכל מוכן מעמיסים את כל מה שרכשתם על מכולה ומשיטים לישראל. שירות הליווי של הגורם הסיני המקומי כולל לרוב גם את כל תהליכי עמילות המכס והשחרור של המכולה. אתם מזמינים מוביל ופורקים את כל הציוד אצלכם בבית.

יבוא תכולת בית מסין – זה אפשרי וזה לא מפחיד או מסובך כמו שחושבים וזה באמת חוסך כל כך הרבה כסף!