יועץ משכנתא – איך לבחור?

יועץ משכנתא – איך לבחור?

לפני שרוכשים בית חשוב לוודא את כל האופציות, בכדי להשיג את האפשרויות המשתלמות ביותר, הרי מדובר בצעד מאוד גדול שיהיה חלק מכם למשך תקופה ארוכה של מספר שנים. כאשר לוקחים הלוואת משכנתא, חשוב לבחור בגוף פיננסי שיעניק לכם מגוון של מסלולים לבחירה, כאשר אחד הפקטורים החשובים ביותר, הוא בחירה במסלול עם ריבית נמוכה.

ישנם מסלולים עם ריבית קבועה, או עם ריבית משתנה בהתאם למדד, מצד אחד ריבית משתנה זו אופציה חיובית עבורכם, במידה והריבית לא תרד עם הזמן, אך מצד שני במידה והריבית אכן תרד, אתם עלולים להפסיד. בכדי לעשות את כל ההחלטות החשובות ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר, מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתא ולעשות דרכו את כל התהליך.

ייעוץ ללא אינטרסים

יועץ משכנתא מטעם משרד ייעוץ משכנתאות, צריך להיות אובייקטיבי לגמרי, ללא אינטרסים וללא קשר למקום ממנו אתם לוקחים את המשכנתא. במידה וחשבתם להתייעץ עם הגורם המלווה, זו טעות וכדאי לחשוב שוב על המהלכים. אין ספק כי יועץ משכנתא מטעם הבנק או הגוף הפיננסי בו בחרתם, הוא יועץ מקצועי מאוד ובעל ניסיון, אך לעיתים, אף בלי לשים לב, אנחנו עלולים לחוות דעה לא אובייקטיבית, מאחר ויש לנו התחייבות לגוף בו אנחנו עובדים. לכן, אותה סיטואציה יכולה לקרות, אם במכוון או במקרה, על ידי יועץ משכנתא שעובד במקום בו אתם לוקחים את ההלוואה.

הדרכה מקצועית

לגבי המסלול בו אתם בוחרים, תמיד חשוב לוודא את הפרטים הטכניים ולקרוא היטב את האותיות הקטנות, שלעיתים עלולות לעשות לנו בעיות בהמשך. יועץ משכנתא מטעם החברה בה בחרתם, הוא בעל ניסיון וידע רב בתחום, לכן הוא מכיר בעל פה את התהליך ואת הסיטואציה, כך שהוא יוכל להדריך אתכם היטב במהלך המסע המשמעותי הזה. כך שלא תצטרכו להתמודד לבד ויחד עם זאת, תחסכו הרבה כסף על טעויות שהייתם עלולים לעשות וכמובן הרבה זמן, מאחר והיועץ יוכל לקצר את התהליכים על ידי הניסיון שלו. קניית בית זהו ללא ספק אחד הצעדים המשמעותיים ביותר בחיינו, מאחר ולא מדובר בקנייה של רהיט ובתשלום חד פעמי, אלא בתשלום קבוע למשך מספר שנים.