מתי צריך לעשות בדק בית?

מתי צריך לעשות בדק בית?

חברה העוסקת בבדק בית היא חברה הרלוונטית לכל אדם אשר רוכש בית חדש. רכישת בית חדש היא לא דבר קל ובהעדר בדיקה מדוקדקת של כל מה שראוי לבדוק הן כאשר מדובר בבית חדש בקבלן והן כאשר מדובר בבית יד שניה, ניתן בקלות ליפול בפח על ידי רכישת בית עם בעיות כאלו ואחרות. חברות בדק בית כיום הן חברות הנדסה המעניקות מענה עבור כל אותם אנשים המעוניינים לוודא שהדירה אותם  הם רוכשים, היא דירה תקינה עבור מגורים וכי כל מה שהובטח להם בנוגע לדירה זו, אכן קיים בה.

מי צריך לעשות בדק בית

כיום מומלץ לכל אדם אשר רוכש דירה חדשה להזמין את שירותיה של חברת בדק בית שתבדוק דברים כאלו ואחרים בבית עצמו. כך למשל, כאשר מדובר בדירה אשר נרכשה מקבלן, חברת בדק בית תבדוק האם הקבלן עמד בכל מה שפירט במפרט אותו נתן ללקוח בטרם הוא רכש את הדירה וכן, החברה תבדוק האם הכל תקין בבית מבחינת אופן הבנייה שלו, השימוש בחומרים השונים ועוד. חשוב לציין שדוח של חברת בדק בית יכול להוות עילה לתביעה משפטית וכן הוכחה לכל דבר במידה והחלטת לתבוע את הקבלן בשל רשלנות בעבודתו או הפרת הבטחות אשקר הבטיח במפרט ובחוזה אשר נחתם בינכם. כאשר מדובר בדירה יד שניה אשר רוכשים, חברת בדק בית רלוונטית בכדי לבדוק את יסודות הבית, לאתר מוקדי נזילות במידה ויש כאלו, לבדוק מה מצב תשתיות החשמל והאינסטלציה ועוד. במידה והבית דורש את החלפת תשתיותיו, תיקונים או שיפוצים כלשהם, יש לדרוש זאת מבעל הדירה אשר מוכר אותה עוד בטרם תכנסו לדירה.

מיהי חברת בדק בית

חברת בדק בית הינה חברה אשר אנשי המקצוע העובדים בה הינם הנדסאים מן השורה הראשונה, אשר בכוחם לבדוק כל תכנית אשר הקבלן מציג אל מול מימושה בפועל וכן, לבדוק את כל מה שדורש בדיקה בבית אשר עתידים לרכוש כיד שניה. בעזרת ידע מקצועי רחב היקף וניסיון בתחום, יסייעו לכם אנשי החברה להתחיל להתגורר בדירה רק לאחר שווידאתם שהכל תקין בה ולדרוש תיקונים, שיפוצים או כל דבר אחר שרלוונטי בעקבות ממצאי הדוח שלהם, בטרם תכנסו להתגורר בדירה.