עבודות מיוחדות ומורכבות של הליכי פינוי דירה

עבודות מיוחדות ומורכבות של הליכי פינוי דירה

פינוי דירה הוא למעשה הגדרה כוללת למגוון רחב של סוגי פינוי המיועדים לכל מטרה נדרשת, החל מפינוי תכולה מיותרת משטח הדירה, דרך פינוי תכולות ירושה ועיזבון ועד להליכי פינוי תכולה מחנויות, משרדים, מפעלים וכדומה. לצד עבודות הפינוי השגרתיות, חברות פינוי דירות נדרשות להתמודד עם עבודות פינוי מיוחדות ומורכבות המצריכות מהן ידע מקצועי נרחב, מערכות ציוד מתקדמות, וכמובן, יכולות ביצוע גבוהות במיוחד. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי אודות חלק מהעבודות המיוחדות והמורכבות המיושמות על ידי חברות פינוי מובילות בתחום:

  • פינוי דירה בגובה- פינוי זה מיועד למטרות פינוי דירות הממוקמות בקומות גבוהות או לחילופין למטרות פינוי של פריטי תכולה כבדי משקל. הליך הפינוי מיושם באמצעות חברות פינוי מקצועיות ומנופאי מוסמך המורשה להפעיל מנופים טלסקופיים, במות הרמה וכדומה.
  • פינוי דירות לאחר שריפה- הליך פינוי זה מיועד לצרכי פינוי פסולת הנוצרת בשטחי דירות שנפגעו מלהבות האש. מטרת הפינוי היא להכין את תשתיות הדירה לקראת הליכי שיקום שריפה, וברוב המקרים הליכי הפינוי דורשים אישור של רשויות כיבוי האש.
  • פינוי דירות אגרנות ו/או אספנות כפייתית- דירות אגרנות ואספנות כפייתית הן דירות המתאפיינות במספר רב של תחלואים ומפגעים סביבתיים הנובעים בין היתר מריבוי פריטי התכולה המאוחסנים בהן. הליכי פינוי מסוג זה חייבים להתבצע על ידי נותני שירות מענף הפינוי העוסקים ומתמחים בנושא.
  • פינוי דירות ישנות או מוזנחות במיוחד- בדומה לדירות אגרנות כפייתית, גם דירות ישנות או דירות מוזנחות במיוחד עלולות לסבול ממגוון רחב של ליקויים, תחלואים ומפגעים, ולכן, עבודות הפינוי בהן מחייבות את הידע, הציוד והמיומנות המקצועיות הגבוהות ביותר.
  • פינוי שטחים חקלאיים- הליך פינוי זה מיועד בעיקר לצרכי הכשרת שטחים חקלאיים למטרות שימוש אזרחיות, לרבות, עבודות בנייה ופיתוח.
  • פינוי מקלטים –בהתאם להוראות פיקוד העורף, מקלטים וחדרי ביטחון מיועדים אך ורק למטרות שימוש בעיתות חירום ולצורך כך הם חייבים להיות ערוכים ומוכנים לקליטת אזרחים. פינוי מקלטים מצריך ידע מקצועי של נותני השירות בכל הנוגע לתקנות פיקוד העורף.