טיפים לפרויקט עיצוב ותכנון אודיטוריום

טיפים לפרויקט עיצוב ותכנון אודיטוריום

בכל שבוע נתון, עובד בישראל אודיטוריום שיפוץ או בניה. לא תמיד טובת הקהל המשתמש בו נלקחת בחשבון ב 100 אחוז, מכיוון שישנם מגבלות תקציב. אם אתם עומדים בפני תכנון פרויקט כזה. להלן כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון. זה יכול למנוע מכם טעויות קשות שלאחר מכן יהיה צורך להוציא הון כדי לתקן אותן.

לדאוג לכסאות כמה שיותר מרופדים

אמנם כיסא אודיטוריום שמרופד באופן מקסימלי יעלה פי 2 מכיסא רגיל וכל זאת, כאשר מדובר במקום בו הישבה היא ממושכת ואם אתם רוצים למתג את עצמכם בין היתר כמקום נוח ויוקרתי, כדאי שלא לוותר על הכסאות באיכות הטובה ביותר. זהו חלק מהחוויה של להיות במקום שלכם.

אווירה צבעונית

כדאי לקחת את האווירה בחשבון כאשר מעצבים אודיטוריום. אם למשל רוב הקהל שלכם מורכב מילדים. אין כל טעם להזמין כסאות בצבע אחד כמו למשל אדום או כחול. הזמינו כסאות ב 3  צבעים שונים כדי להוסיף אווירה שמחה למקום. כמו כן, כדאי להזמין כסאות עם הדפסים של סרטים מצוירים. כך קהל הילדים ירגיש יותר נוח במקום.

מרווחי ישיבה

אחד הדברים שיותר מעצבנים את הקהל שמגיע הוא שלא קיים מרווח ישיבה מספיק גדול בין שורה לשורה. כלומר שכדי לעבור אנשים יהיו צריכים להצטופף. עדיף שיהיו כמה שורות פחות במקום, מאשר שתיווצר אי נוחות. מקום שנוח לעבור בו ולא רק לשבת, הוא מקום שיכנס לזיכרון של האורחים בתור אודיטוריום שכיף לחזור אליו ולא סתם מקום שמצופף אנשים כדי לעשות את הרווח הגדול ביותר שניתן על כרטיסים.

איך כדאי לרכוש כסאות בצורה נכונה?

  • ממקור אחד: כזה שגם מייצר, גם מתקין וגם מפנה את הכיסאות הישנים שלכם.
  • בדיקה של מקומות: כדאי לבדוק מקומות שבהם הותקנו כסאות לא מזמן כמו גם מקומות ותיקים על מנת לבדוק את עמידות הכיסאות.
  • תודעת שירות וליווי לאורך כל הדרך: פרויקט זה יכול להיות ממשוך ודורש שיתוף פעולה עם כמה גורמים. לכן חשוב לעבוד עם ספק שיש לו יכולת לשתף פעולה אם בעלי מקצועות אחרים כמו גם סבלנות רבה ותודעת שירות גבוהה כלפי לקוחות.