משרדים בפארק המדע רחובות מאובזרים ומוכנים לישיבה – איך אפשר למצוא?

משרדים בפארק המדע רחובות מאובזרים ומוכנים לישיבה – איך אפשר למצוא?

בשנים בהם מחירי שכירות המשרדים מרקיעים שחקים, מחירי הארנונה בשמיים, ובכלל להיות בעל עסק זה דבר לא קל – יותר אנשים בוחרים לוותר על שכירת משרד ופשוט לעבוד מהבית. אבל מה עושים כאשר יש פגישה חשובה עם לקוח שצריך להרשים? או כאשר אתם רוצים לנהל ישיבה חשובה עם אנשי צוות? הרי לא תיפגשו עמם בבית קפה הומה אדם? זה הזמן למצוא משרדים להשכרה לפי שעה.

בשנים האחרונות משרדים לפי שעה הפכו פופולאריים במיוחד, כאשר האזורים האטרקטיביים לשכירת משרד הן אזור פארק המדע רחובות וזאת בשל היכולת לשכור משרד לפי שעה במקום מלא מקומות חנייה וגם באזור אטרקטיבי מבחינת התחבורה הציבורית, העדר הפקקים, והסביבה הדינאמית, שבה הכל קורה. אז כיצד ניתן למצוא משרדים להשכרה בפארק המדע רחובות מאובזרים ומוכנים לישיבה? כל השיטות למציאת משרד שכזה בהמשך.

חפשו משרד שמציע מקומות חניה בשפע – זה נכון שרחובות היא עיר ידידותית מבחינת מקומות חניה, ובכל זאת אתם לא רוצים לכתת רגליים מהחניה עד למשרד. לכן חשוב למצוא משרד שבו החניה צמודה. אי לכך כאשר אתם מבצעים את החיפוש, בדקו כי החניה למשרדים הינה חנייה צמודה ולא חניה רחוקה ומאתגרת.

חפשו משרד מעוצב ונוח – זה נכון שכיום ישנם כמה משרדים להשכרה ברחובות, אבל כדי למצוא את המשרד הטוב ביותר לקיום הפגישות שלכם, חשוב למצוא משרד מעוצב, נוח ומאובזר וזאת על מנת שלא תמצאו את עצמכם יושבים במעין משרד מאולתר ללא שום אמצעים לעבודה.

מצאו משרד שקרוב למרכזי קניות לבתי קפה ומסעדות – עוד חשוב למצוא משרד קרוב למרכזי קניות בתי קפה ומסעדות. בכך תוכלו לצאת להפסקות בזמן העבודה ולבצע סידורים שונים. משרדים שקרובים למרכזי קניות מאפשרים עריכת סידורים שונים כמו: יציאה לדואר, רכישת ציוד משרדי, יציאה להפסקת אוכל ועוד.

חפשו משרד עם המלצות – עוד חשוב למצוא משרד שהמליצו לכם עליו. נסו לבדוק עם חברים או עם בעלי עסקים אחרים איזה משרד בפארק במדע רחובות הינו משרד מומלץ. בכך תוכלו לבחור משרד נעים, נוח ואטרקטיבי גם מבחינת המחיר.