פינוי בתים מוזנחים

פינוי בתים מוזנחים

פינוי בתים מוזנחים הוא אחד משירותי הפינוי המקצועיים המוצעים לכם על ידי חברות וצוותי פינוי העוסקים ומתמחים בתחום. הליך פינוי מסוג פינוי בתים מוזנחים מיועד בין היתר לדירות מגורים ישנות, דירות בהן מתגוררים אגרנים ואספנים כפייתיים, דירות מגורים בירושה וכדומה.

פינוי בתים מוזנחים- כיצד?

כל סוגי הפינוי מיועדים לצרכי סילוק, הוצאה ופינוי של פריטי תכולה ישנים וחסרת שימוש משטח הדירה או המקום בהן מבוצעות העבודות, ובדומה לכל הליך פינוי אחר, הליך פינוי של בתים מוזנחים מיושם באמצעות מערכות ציוד כגון: מכולות פינוי, רכבי פינוי או משאיות פינוי, ציוד אריזה, ציוד טכני לפירוק מערכות ריהוט וכדומה. על מנת להבטיח לעצמכם הליך פינוי מהיר ומקצועי, אנו ממליצים לכם לבדוק את היקף הציוד העומד לרשות החברה לפינוי דירות שבשירותיה אתם עומדים להיעזר.

בנוסף למערכות הציוד הרלוונטיות לצורך פינוים של בתים מוזנחים, אנו ממליצים לכם לבדוק את הניסיון המקצועי העומד לרשות אנשי הפינוי ואת התמחותם המקצועית בכל הנוגע לפינוי בתים עמוסים בתכולה ישנה ומיותרת.

אנשי פינוי מובילים בתחומם יכינו עבורכם תכנית פינוי המותאמת להיקפי התכולה המצויה בביתכם ולסוג התכולה המיועד לפינוי. בנוסף, עם סיום עבודות הפינוי, אנשי הפינוי המובילים מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים נלווים המיועדים לצרכי ניקיון סביבת המגורים והפיכתה מסביבה מוזנחת לסביבה נעימה והיגיינית.

השירותים הנלווים של אנשי הפינוי המובילים בתחום כוללים:

  • ביצוע עבודות חיטוי של מתקני הדירה –חיטוי כיורים, חיטוי משטחי שיש, חיטוי אמבטיות, חיטוי חדרי נוחיות וכדומה.
  • ביצוע עבודות סיוד וצבע- טיפול ראשוני בתחלואים שונים המופיעים על גבי קירות הבית: פטרת, סימני רטיבות, קירות מקולפים, עובש וכדומה.
  • שטיפה יסודית של חלל הבית וסביבתו
  • תיקון בלאי במתקני הדירה השונים: תיקון והחלפה של תריסים שבורים, רשתות קרועות, רצפות שבורות וכדומה.

ושירותים נוספים המותאמים בין היתר למצבה התחזוקתי של סביבת המגורים.

פעולות אלו בשילוב הליכי הפינוי המוקדמים נועדו לאפשר גם לכם להפוך סביבת מגורים מוזנחת לסביבת מגורים נעימה ומטופחת שבתוכה לא מצויים פריטי תכולה שאין לכם שימוש בהם.