כל מה שרציתם לדעת על פינוי של אסבסט

כל מה שרציתם לדעת על פינוי של אסבסט

לפני שנים רבות אחד מהחומרים הנפוצים ביותר בישראל אשר שימשו לבניה היה חומר האסבסט. מדובר על חומר שהיה מאוד נוח לעבוד איתו כי הוא היה מאוד זמין ויחסית זול, מה שמסביר מדוע אנחנו יכולים למצוא אותו היום בלא מעט מבנים. עם זאת, השנים החלו לבצע מחקרים שונים בנושא והיום הדעה הרווחת ללא עוררין היא שמדובר על חומר שפוגע מאוד בסביבה. לכן על פי החוק כל מי שיש בבעלותו מבנה אסבסט או מבנה שחלק ממנו עשוי מהחומר הזה, חייב לפנות אותו. עם זאת, כמובן שכאשר מדברים על פינוי אסבסט לא מדברים על עבודה שכל אחד יוכל לבצע ככה סתם ויש נהלים ברורים מאוד שעליהם צריך להקפיד. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות אל המומחים ולהזמין מהם שירות כי אין סיבה להסתכן בנושא הזה.

מאיזו חברה תוכלו להזמין שירות כזה?

ישנן מספר חברות שיכולות לתת לכם שירות של פינוי אסבסט ובהחלט כדאי לבדוק אל מי אתם מתקשרים. בין הפרמטרים שיוכלו לעזור לכם לבחור את החברה הכי טובה ניתן לדבר על:

  • האם החברה עובדת עם אישורים ובצורה חוקית?

  • ממתי היא קיימת?

  • לאיפה היא מפנה את האסבסט?

  • תוך כמה זמן אנשי המקצוע יוכלו להגיע אליכם לביצוע המשימה?

  • האם תוכלו לקבל שירות אדיב ויעיל?

כדאי שתקראו מספר חוות דעת ומידע אודות החברות השונות כי אין סיבה לפנות ככה סתם אל החברה הראשונה שבשם שלה אתם נתקלים.

החלפת מבנה האסבסט

בדרך כלל אחרי שמפנים גג אסבסט או כל מבנה אחר שעשוי מהחומר הזה, רוצים גם לבנות מבנה חלופי, בין אם זה גג ובין אם זה כל מבנה אחר. לכן עדיף לכם מראש להזמין חברה שתוכל להתמודד גם עם המשימה הזאת, כי מה פתאום שתתחילו להעסיק מספר חברות במקביל? אם החברה שתפנה עבורכם את האסבסט תוכל להגיע וגם לתת לכם שירות של בניה מחודשת מחומרים אחרים הרי שזה ייצא לכם הרבה יותר נוח וזה מומלץ בחום.