עיצוב דירות יוקרה בתל אביב

עיצוב דירות יוקרה בתל אביב

כשדירה מוגדרת "דירת יוקרה" זה נובע מכמה סיבות, לא רק מתג המחיר אשר יש לשלם עליה, אלא מעבר לכך, זה נובע גם מתכנון המבנה, המיקום שלה וכן העיצוב של הדירה. אומנם עיצוב דירות יוקרה, לא פעם מתבצע אחרי גמר תהליך הבנייה, אך במקרים רבים נהוג לקבוע את אופי העיצוב כבר בהתחלה, בעת תהליך הבנייה ועם הזמן מגבשים את העיצוב ומממשים אותו.

עיצוב דירות יוקרה בתל אביב ובכלל, הוא תהליך מעניין וייחודי. הוא מעניין מאחר ולא מדובר בתהליך רגיל, משתי סיבות, ראשית, דירות יוקרה הן בדרך כלל דירות גדולות ועל כן אנחנו יכולים להשתמש בשטחים נרחבים ובאמצעים שונים בשביל לעצב אותן. שנית, מדובר בדירות אשר אמורות לבטא מרכיבים ייחודים של עיצוב, בשביל לענות על הגדרה של דירות יוקרה, ולכן באופן טבעי העיצוב הוא שונה מאשר עיצוב דירות רגילות.

נקודה נוספת, עיצוב דירות יוקרה בתל אביב ובכלל, בדרך כלל מתבצע בעזרת תקציב רחב וגדול יותר מאשר תקציב של דירות רגילות. על כן אופציות העיצוב הן שונות ורחבות מאשר בדירות רגילות.

כיצד מעצבים דירות יוקרה?

דבר ראשון, יוצרים קונספט של עיצוב. אפשר לבחור לעצב את הדירות בסגנון מודרני חדשני, ואפשר לבחור בעיצוב קלאסי שמרני. השאלה היא כיצד אנחנו מעדיפים שהדירה שלנו תיראה וכיצד נוכל להשתמש בה יותר טוב מבחינה פרקטית.

דבר שני, אנחנו צריכים לבחור האם אנחנו רוצים לעצב את הדירה באופן מינימליסטי ואז להשאיר שטחים נרחבים פנויים או להיפך, לעצב את הדירה באופן עמוס יותר, ואז ייתכן ונצמצם את כמות השטח הפנוי שיעמוד לרשותנו ומצד שני, יהיה לנו הרבה יותר מבחר של פריטי עיצוב.

דבר שלישי, אנחנו צריכים להתייחס לסביבה של הדירה. יש הבדל בין עיצוב דירות יוקרה מול ים לבין עיצוב דירות יוקרה בלב שכונת מגורים. מאחר ובאופציה הראשונה אנחנו יכולים להיעזר במה שקיים מסביב וכן לשלב את העיצוב של הדירה עם הנוף מסביב. זה אומנם לא תמיד ניתן באופן מלא אך חשוב לדעת שיש הבדל בין סגנונות עיצוב על פי מיקום הדירה.