למה כולם מתלהבים מחימום תת רצפתי?

למה כולם מתלהבים מחימום תת רצפתי?

חימום תת רצפתי, הפך בשנים האחרונות להיות אחד מצורות החימום המבוקשות ביותר בקרב בתים פרטיים בישראל. הפופולאריות ההולכת וגוברת שלו, יכולה להפתיע את האנשים הניגשים לקבל הצעת מחיר, שכן התקנתה של מערכות החימום התת רצפתי, בכלל לא זולה. אם כך, מה כל כך מיוחד במערכת, ולמה היא הפכה לכה מבוקשת? הנה מספר סעיפים שיעזרו לכם להבין קצת יותר לעומק מה כל כך מיוחד בה, שאנשים מוכני להיפרד מסכומי כסף לא קטנים בכלל.

חימום תת רצפתי משדרג את איכות חיי הדיירים

אם כן, מה כל כך מייחד את המערכת, הבכלל לא זולה הזאת? הדבר הראשון שהופך אותה למערכת מבוקשת, הוא האסתטיות המגיעה עמה. אם נצא מנקודת הנחה שאתם מתגוררים בדירת ארבעה חדרים, ובכל חדר יש מזגן, זה אומר שבכל חדר יש לכם מפלצת לא קטנה שתלויה לכם על הקיר.

זה לא אסתטי. חוט החשמל היוצא מהמזגן בוודאי לא תורם ליופי, וגם העובדה שיש לכם ארבעה מנועים מרעישים מחוץ לבית, גם יכולה להפריע לכם. החימום התת רצפתי כלל אינו מורגש בתוך חלל הבית. המערכת מותקנת מתחת לריצוף, ואתם כלל לא מרגישים בה. בעזרת ווסת קטן, יש לכם שליטה על רמת החימום בבית ואתם לא צריכים להתחיל לרדוף ולחפש שלטים ולסגור חלונות בחדרים בהם המזגן לא עובד, רק כי רעש המנוע מפריע.מטבח מעוצב

סיבה נוספת שהופכת את המוצר לכל כך פופולארי היא החיסכון בחשמל. נכון, העלות הראשונית שלו כלל לא זולה, אבל בתחשיב לטווח ארוך, אתם דווקא תראו כיצד ההשקעה מחזירה את עצמה והופכת להיות אפילו רווחית בהשוואה לשיטות חימום אחרות. המערכת בנויה בצורה חסכונית, כך שכאשר החימום עובד בכל הבית, אתם צורכים פחות אנרגיה, מאשר אם הייתם צורכים עם ארבעת המזגנים היו עובדים בו זמנית.

האוויר מרגיש טבעי. זאת כנראה הסיבה החשובה מכל. בניגוד לגופי חימום אחרים, המייבשים את האוויר ויוצרים תחושת מחנק בחלל הבית, החימום התת רצפתי מפזר את האוויר החמים בצורה נעימה, שמשתלבת עם הבית, ולא הופכת את האוויר לכבד ויבש.