שי פינוי דירה בסביון

שי פינוי דירה בסביון

 

חברת "שי פינוי דירה" הינה החברה המובילה בכול הנוגע לפינוי חפצים ואף של פסולת. אי לכך אם הדירה שלכם בסביון מלאה בציוד של הדיירים הקודמים ואתם מבקשים להכינה כראוי לקראת המעבר החגיגי שלכם, או אם בן משפחה אהוב גר בסביון אך הוא לוקה באגרנות כפייתית ואתם מבקשים לעזור לו לשוב לגור בדירה שראויה למגורים ושניתן לשוב להזמין אליה אורחים, הרי שאתם מוזמנים עוד היום לפנות אל חברת "שי פינוי דירה" וליהנות מהידיעה הכפולה: שהחברה גם פועלת בסביון וגם תעניק לכם את המענה הטוב ביותר.

מהו סדר העבודה?

אלו שירותים חברת "שי פינוי דירה" יודעת להציע ללקוח? ובכן שורה ארוכה של שירותים משלימים, כך שכל חלק בפאזל עוזר לראות את התמונה השלמה ביתר בהירות ולצד הצלחה רבה. אי לכך טוב לדעת שחברת "שי פינוי דירה" ראשית כל שולחת נציג על מנת שייבחן כראוי את אופי העבודה, ועל מנת שיתחיל להכין תוכנית פעולה. לאחר מכן ניתנת הצעת מחיר ואף נחתם חוזה עבודה מסודר, כך שמדובר בשקיפות מלאה שאינה משאירה מקום להפתעות. כאשר מגיע יום הפינוי, חברי הצוות עוזרים בשלב המיון, וזאת בשל שתי סיבות חשובות: להימנע מפינוי של תכולה רצויה ועל מנת לפנות חלק מהתכולה ליעדים הכי אידאליים – לדוגמה אל עבר פחי מיחזור, או ארגוני צדקה. כמו כן בתום הפינוי גם ניתן להיעזר בשירותי ניקיון יסודי, חיטוי והדברה ואף בשירותי שיפוץ קלים וצביעה, כך שללא ספק בתום הפינוי זוכים להתחלה חדשה בעלת ניחוחות רעננים.

ללא בושה

מכאן שעל כל אחד להביט על דירתו ולבחון שאכן מה שרצוי הנו גם מה שרצוי, ואם לא פשוט  להיעזר בשירותי החברה, ולו על מנת שלא תהפכו לסבלים, תסתבכו על העירייה, או תאלצו להפוך את הרכב הפרטי שלכם למשאית הובלה. כמו כן גם אם הדירה שלכם במצב רע, ניתן להיעזר בשירותי החברה, ואין לרגע לחוש בושה. מדוע? כיוון שמדובר בחברה שחיה את התחום לאורך עשרים וחמש שנה, בהן היא פינתה לא מעט דירות מוזנחות שכוללות לשלשת יונים, בקבוקים ריקים, שאריות מזון וכדומה, מכאן שאין להתבייש, אלא יש לנצל את ניסיון החברה, ולו על מנת ליהנות מטיפול מקצועי במגוון משימות חשובות בו זמנית (פינוי וניקיון).

הגיע הרגע לפנות

לאור כל זאת טוב לדעת שיש פתרון וממש כפי שניתן להגיע למכון שטיפת רכבים על מנת שהרכב יחזור להיראות כמו חדש, כך גם כל שיש לעשות זה לתאם פגישה עוד היום עם נציג החברה ולהתחיל להבין מה בדיוק אתם מבקשים לפנות, וזאת על מנת שגם אתם תזכו ליהנות מבית שעונה על הצרכים שלכם, שהחפצים בו אינם מעיקים עליכם ושהוא משרת אתכם ולא תכולה שאינה רצויה. מה נותר? להבין האם מבקשים שירותים משלימים וכמובן לקבל הצעת מחיר מתחשבת אשר מושתתת על נתונים אישיים של כל סיטואציה. פינוי נעים, חשוב וכדאי.