פינוי דירות מוזנחות –הופכים את המוזנח למטופח!

פינוי דירות מוזנחות –הופכים את המוזנח למטופח!

מומחה פינוי דירה הינו שירות מקצועי העוסק ומתמחה בביצוע עבודות פינוי מכל סוג ולכל מטרה. השירות המקצועי מוצע לבעלי דירות, מחסנים, חנויות ומשרדים בכל רחבי הארץ, והוא מוצע לכם על ידי צוותי פינוי מנוסים ומיומנים הפועלים בראשותו של שי –גולד, קבלן פינוי מוסמך בעל וותק וניסיון מקצועי של למעלה מ-25 שנה בענף הפינוי.

"אנחנו במומחה פינוי דירה" מסביר שי, "מתמחים בביצוע עבודות פינוי לכל סוגי הדירות, לרבות, דירות ישנות ומוזנחות בהן לא בוצעו עבודות תחזוקה ראויות לאורך השנים".

מה מייחד את פעילות החברה בתחום עבודות הפינוי?

"שירותי הפינוי המקצועיים של צוותי מומחה פינוי דירה" מסביר שי, "מבוססים על הידע המקצועי העומד לרשותנו, ההיכרות המעמיקה שלנו עם כל ההיבטים הנלווים לביצוע עבודות הפינוי ועל השירותים הנלווים המוצעים על ידינו לאחר השלמת הליכי פינוי התכולה משטח הדירה. השירותים הנלווים שלנו הם אלו המאפשרים לכל בעל דירת מגורים מוזנחת ליהנות מסביבת מגורים מטופחת עם סיום העבודות".

מה כוללים השירותים המקצועיים שלכם וכיצד הם הופכים סביבת מגורים מוזנחת למטופחת?

"דירות מוזנחות" מסביר לנו שי, "הן ברוב המקרים דירות בהן לא בוצעו פעולות תחזוקה ראויות לאורך השנים. כתוצאה מכך, קירות הדירה עלולים לסבול ממצבים של עובש ורקבון, מצבורי אבק גדולים מופיעים בשטח הדירה וחלק גדול ממתקני הדירה נמצאים במצבי ריקבון מתקדמים. בתחילת העבודות, אנו דואגים להוציא משטח הדירה את כל פריטי התכולה המיותרים המצויים בה, בין אם מדובר במערכות ריהוט ובין אם מדובר במוצרי חשמל ישנים ובלויים או בפריטים וחפצים אישיים שאינם ראויים עוד לשימוש. לאחר הוצאת פריטי התכולה המיותרת והעברתם לאתרי פסולת ומחזור, צוותי הפינוי של מומחה פינוי דירה, עוסקים בכל ההיבטים הנדרשים לצרכי ניקיון סביבת המגורים, לרבות, שטיפה וחיטוי יסודי של שטח הדירה ומתקניה, סיוד קירות, פירוק ארונות שאינם ראויים עוד לשימוש ופעולות נוספות המיועדות לצרכי תיקון בלאי במתקני הדירה. השילוב בין עבודות הפינוי לבין כל פעולות הניקיון, מאפשר לכל אחד מבעלי הדירות המוזנחות ליהנות בגמר העבודה מסביבת מגורים מטופחת הראויה למגורי אדם".