טיפים לבחירת מעקות זכוכית

טיפים לבחירת מעקות זכוכית

מעקות זכוכית הן מעקות המשתלבות נהדר עם חללים המעוצבים בסגנון מודרני, תעשייתי ולחללים כאלה שתפקידם לייצר בתוכם תחושה של ניקיון, ללא נוכחות כבדה של המעקה.

מעקות מסוג זה פופולאריים גם בקרב בתים פרטיים, אך גם בקרב משרדים, חנויות, מרכזי קניות גדולים וחללי תעשיה – כאשר המראה המתקבל הוא נעים, רצוף המשכיות ומתקדם.

אבל כיצד בוחרים מעקה זכוכית? במאמר הבא נאפשר לכם כמה טיפים לבחירת מעקות זכוכית בצורה נכונה.

  • בחירת המעקה לפי עיצוב – אחת הבחירות שמובילות את בחירת המעקה היא לפי עיצוב. כאשר אתם בוחרים את סגנון מעקה הזכוכית, חשוב לדעת שגם למעקה הזכוכית ישנם מגוון סגנונות כאשר ישנן מעקות זכוכית משולבות עץ, מעקות זכוכית משלובות נירוסטה או ברזל, ישנן מעקות גבוהים במיוחד, יש כאלה בגודל סטנדרטי, בעלי זכוכית עבה מאד דקה, בזיגוגים שונים ועוד. את מעקה הזכוכית חשוב להתאים בטון הנכון כך שהוא יתכתב עם עיצוב החלל באופן מושלם.
  • בחירת המעקה לפי הצרכים שלכם – בחירת מעקה עליה להיעשות גם לפי הצרכים שלכם. אם אתם משרד למשל, תוכלו לבחור מעקה מתוחכם מאד שבו שתול הלוגו של המשרד בזיגוג יבש. לבית פרטי לעומת זאת, כדאי לבחור במעקה זכוכית משולב עץ, גם לתחושת החמימות וגם כדי לאפשר גימור נוח יותר לבני הבית שאוחזים במעקה בירידה ובעליה במדרגות. שימו לב כי אתם שמים את הבטיחות במעלה ראשונה בזמן הבחירה. על מנת לשעות זאת, חשוב לבחור בחברה שמספקת מעקות זכוכית שעומדות בכל התקנים ותקנות הבטיחות.
  • בחירת מעקה זכוכית לפי נוחות – אלמנט נוסף בבחירה הוא הנוחות. מעקות זכוכית זה לא סוד, זקוקות לתחזוקה של ניקיון על בסיס שבועי וזאת על מנת שהן תמיד יישארו מבריקות ויפות. ולכן חשוב לבחור מעקות קלות לניקוי, שתוכלו לנקות בקלות, בין אם אתם אחה שמנקים את המעקה לבין אם מדובר בחברה לניקיון או מנקה.

לסיכום, בחירת מעקות זכוכית חייבת להיעשות עם ייעוץ של מומחים בנושא. לכן כאשר אתם רוכשים מעקה מזכוכית, רכשו אותו מחברה מקצועית שיכולה לספק לכן ייעוץ בבחירת המעקה המושלם עבורכם.