סאן חן

סאן חן

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות שינוי בתחום הנדל"ן בישראל, יותר ויותר קבוצות נדל"ן פונות בתחום והם תופסים את מקומם של קבלנים אשר פעלו באופן עצמאי במשך עשרות שנים. קבוצות אלו מאגדות בתוכם משקיעים שונים, והן מבצעות עבודות בנייה רחבות היקף, הן בתחום הפרטי, קרי בנייני מגורים והם בתחום של בנייה מסחרית ועסקית.

חברת סאן חן, היא דוגמא טובה לשינוי שחל בתחום הנדל"ן הישראלי. מדובר על חברה שפעילה זה מספר שנים, היא הקימה עד היום עשרות פרויקטים שונים ברחבי הארץ, כולל פרויקטים ייעודים לציבור החרדי. החברה אחראית על בניית פרויקטים במרכז הארץ, בערים כמו בני ברק, תל אביב, רמת גן, וכן ביישובים נוספים, כגון ירושלים, בית שמש, אלעד, קרית מלאכי ועוד. מלבד מבני מגורים, החברה גם אחראית על בניית מבנים מסחריים, עבור עסקים וחברות קטנות וגדולות, במרכז הארץ ובמקומות אחרים.

לחברת סאן חן יש שורה של יתרונות, ראשית, היא יודעת למפות את קהל הלקוחות שלה בצורה נכונה וחכמה, באופן כזה, שהיא יכולה להציע לכל מגזר את מה שהוא זקוק לו. ברור מאליו שבכל מגזר יש צורך לבצע בנייה שונה, כזו שתתאים לצרכים של בעלי הנכסים ומי שמשתמש בהם, באופן מלא.

שנית, החברה מעסיקה צוות מקצועי וייחודי, החל מצוות תכנון, הנדסה ובנייה וכלה בצוות שיווק ושירות. צוותים אלו עובדים מול הגורמים השונים, כולל מול הלקוחות ומאפשרים להם ליהנות משירות מתקדם מצד אחד, ומצד שני ממוצר ברמה הגבוהה ביותר שיש.

שלוש, החברה איננה פועלת אך ורק באזור אחד, כפי שהצגנו קודם לכן, החברה פועלת במגוון רחב של אזורים, במרכז הארץ, בדרום ובאזורים אחרים. זה מאפשר לה להכיר טוב יותר את המקומות השונים וכך היא יודעת כיצד להשתלב ולהציע לקהל הלקוחות שלה אפשרויות שונות ומגוונות.

לפני סיום חשוב לומר, עבודה עם קבוצות נדל"ן הן יתרון גדול, גם מבחינה כלכלית, שכן קבוצות הן הרבה יותר אמידות וחזקות, אך גם במובן שקבוצות מציעות מגוון שירותים נרחבים תחת קורת גג אחת מבלי שצריך לעבוד עם אנשי מקצוע ממקומות שונים.