ניקוי ספות

ניקוי ספות

ספות הינן קבלת הפנים של האורחים לביתנו, משרדנו, מסעדתנו או כל מקום אחר. חשיבות הספות הינה גדולה מאחר ובמשרדנו הספות משמשות המון אנשים אחרים לישיבה והתרשמות ראשונית על החברה. ספה נקייה יכולה לסגור עסקה גדולה, ספה נקייה יכולה להביא את העובד לידי הרגשה של שלווה וסיפוק נפשי, בכך שהוא שמח כי מקום עבודתו נראה טוב. לספה מטרות רבות ושימושיות מאוד, לכן חשוב לשמור על ניקוי ספות באופן תדיר, על מנת להשאיר רושם זה בקרב האנשים.

ניקוי ספות יחד עם שטיחים

חשיבות ניקוי הספות ביחד עם השטיחים הינה גדולה מכיוון ששניהם תלויים אחת בשני: אם אחד מבין שני הרהיטים מלוכלך מאבק, אז השני יתלכלך כהוגן, וכן הפוך. חשוב להקפיד לנקות את שני הרהיטים באופן תדיר, זאת אומרת אחת לשבוע ואף יותר.

אחסון הספה

וודאו כי אף אחד לא השאיר שום דבר על הספה ולא החביא שום דבר בפנים. הרחיקו את הספה מהשמש, במיוחד ספות עור מאחר והן עלולות לשנות את צבען ולצבור כתמים עליהן, דבר אשר ייפגע במראה האסתטי שלהן ויגרום להן להראות ישנות.

כיצד מתבצע ניקוי ספות?

ניקוי הספות תלוי בסוג הספה. באופן כללי, ניקיון הספות מתבצע באופן דומה אך תוך שימוש בחומרים שונים. השלב ההתחלתי הוא ניקיון יבש עם שואב אבק על מנת לנקות את הלכלוך הגדול שהצטבר. נקו היטב את הספה גם מבפנים ובאזור הידיות, שם הצטברות הלכלוך והאבק הינו הגדול ביותר.
הניקוי הרטוב יתבצע עם כלים וציוד מיוחד, בעדיפות חברת הניקיון לבצע את הניקיון הזה. לכל סוג של ספה יש סוג סבון שונה, ולכן העדיפות הוא שחברת הניקיון תביא את חומרי הניקיון המתאימים ביותר לספות ותדאג להן.