עיצוב פנים בתל אביב

עיצוב פנים בתל אביב

תל אביב היא עיר מיוחדת מכל הבחינות, ובעיקר היא רבגונית וססגונית, מקדשת את המקוריות והייחודיות, פתוחה לחידושים מכל הסוגים ושואפת ליהנות מהחיים. גם עיצוב פנים בתל אביב מתאפיין בכל הנ"ל – בדירות התל אביביות ניתן לראות את כל הטרנדים המובילים בעולם העיצוב, את האישיות של בני הבית באה לידי ביטוי במרכיבים שונים ואת השאיפה לחיים טובים מתממשת בכל אחד מהמרחבים.

למה כדאי לבחור חלונות שקופים גדולים לדירות תל אביביות?

תל אביב היא עיר שוקקת חיים ועל כן אחת ההמלצות העיקריות במסגרת עיצוב פנים בתל אביב היא לבחור חלונות שקופים, ורצוי כאלה בעלי מפתח גדול ככל האפשר.

חלונות שכאלה מאפשרים גם חיבור טוב יותר עם החוץ ועם העיר, וגם מכניסים פנימה אור טבעי ומחמיא מאוד. בפרט כדאי לבחור חלונות כאלה לדירות קטנות יחסית, שעלולות להיראות צפופות ומסוגרות, ובעצם לא תל אביביות, בלי החיבור למה שקורה בחוץ.

ביטוי אישי

מאפיין בולט נוסף של עיצוב פנים בתל אביב הוא אקלקטיות. הסיבה לכך היא הרצון להימנע מכניעה לתכתיבים נוקשים, ובנוסף הרצון של מי שחי בתל אביב להביא לידי ביטוי את מי שהוא. גם מעצבת פנים בתל אביב ממליצה בחום על מבע אישי, ולמעשה אחד הנדבכים המרכזיים של עבודתה הוא קשב לצרכים ולרצונות של האדם והבאתם לידי ביטוי במרחבים השונים של הדירה.

עיצוב פנים בתל אביב באופן מקצועי

אמנם תל אביבים רבים הם מעצבים בהווייתם, בעלי טביעת עין חדה וחוש אסתטי מפותח, ובנוסף יש להם גישה למקורות השראה מגוונים ועדכניים (בין אם באינטרנט, בין אם ז'ורנלים מקצועיים ועוד), אבל גם כך ישנו הבדל בין דירה שעוצבה ע"י בעליה (או שוכריה, שהרי בתל אביב רבים גרים בשכירות) לבין דירה תל אביבית שעוצבה ע"י אשת מקצוע מנוסה. ההבדל בא לידי ביטוי הן בפן הפרקטי, ומן הסתם בעיר יקרה כמו תל אביב כדאי לנצל היטב כל מטר מרובע בדירה, והן בפן האסתטי, כשלפעמים כמה נגיעות מדויקות מייצרות מרחב שונה לחלוטין ומרהיב עין במיוחד.

אגב, גם לבעלי בתים שמשכירים את הנכס כדאי להשקיע בעיצוב מקצועי, וזאת מהסיבה הפשוטה שדירה מעוצבת בתל אביב ניתן להשכיר בסכום גבוה במיוחד – כך שההשקעה בעיצוב מניבה תשואה משתלמת מאוד.