5 כלי גינון חובה בכל בית עם גינה

5 כלי גינון חובה בכל בית עם גינה

אם אתם רוצים לטפח גינה ביתית יפה ונעימה שתהפוך לחלק בלתי נפרד מהבית, חשוב שיהיו לכם כמה כלי גינון בסיסיים שחשוב שיהיו בכל גינה. אבל אילו כלים צריך? ומאיזה איכות? כל התשובות והמידע בהמשך.

כלי גינה לגנן החובב

גננים חובבים יכולים להסתפק בדיוק ב 5 כלי גינון וזאת כדי לטפח ולעבוד בגינה שלהם בכל עונות השנה ובצורה בטוחה. אבל מהם הכלים הבסיסיים?

חרמש – חרמש הוא אחד הכלים הבסיסיים והחשובים שיעזרו לכם להכין את הגינה לשתילה וזריעה, לפנות את הגינה משיחים וקוצים, ובהמשך לעצב את הגינה בקלות. כאשר אתם רוכשים חרמש חשוב שהוא יהיה איכותי, שקל לעבוד עמו וכזה שעומד בכל תקני הבטיחות.

מגזמה  – כדי לעבוד בצורה טובה בגינה חשוב שתהיה לכם מגזמה. המגזמה תסייע לכם לגזום שיחים , צמחים, ענפי עצים והיא תעזור לכם לטפל בצמחייה בצורה יעילה וטובה.

את חפירה וקלשון – את חפירה הוא כלי עבודה מעולה למי שרוצה לחפור בגינה גומות או להוציא שתילים שאינם מתאימים מהאדמה. קלשון יעזור לכם להפוך את האדמה ולטפל בה.

סט של מקלטר, מעשב ומעדר – כל גנן מתחיל שרוצה לטפל בעציצים, שתילים, עצים ושיחים חייב שיהיה לו סט כזה שבאמצעותו ניתן להפוך שטחי אדמה קטנים, לטפל באדניות, להעביר ייחורים, לפנות את הגינה מעלים, כמו גם לבצע את הפעולה החשובה של עדירת האדמה.

מרססי דשן – כדי לשמור על הצמחים שלכם נקיים מפטריות וחרקים, חשוב לרכוש מרסס דגם בנפח של לפחות 16 ליטרים. כיום ישנם מרססים שמאפשרי ריסוס בצורה יעילה ועבודה רציפה בגינה. עוד ניתן לרכוש מרססים המותאמים לסוג הטפילים שבגינה ובכמויות קטנות יותר.

כיצד ניתן לתחזק את הגינה?

אם יש לכם את כלל הכלים הבסיסיים, חשוב לתחזק את הגינה על ידי טיפול נכון בצמחים ועשיית מחקר על זמני השקיה,  קור וחום (תוך הוספת טפטפות), עוד יש לדאוג לריסוס מתאים נגד חרקים והפיכת וריענון האדמה מידי עונה. בכך תוכלו ליהנות מגינה מטופחת, יפה  ונעימה.