עורך דין גירושין עם כוחות על

עורך דין גירושין עם כוחות על

גירושין הוא התוצאה של קשר נישואין בין בני זוג שלא צלח. כולנו שמענו אין ספור סיפורים על גירושין חלקם עם סוף מוצלח ומנגד גירושין שנגמרו רע. השאיפה התמידית היא לסוף טוב, לשם כך צריך להעזר בעורך דין גירושין שהתמחה בדיני גירושין ויש לו את כל הכלים והידע להביא את התוצאה הטובה ביותר עבור שני הצדדים. עורך דין לדיני גירושין צריך להיות בעל יכולת הקשבה גבוהה מאד ובעל חשיבה פסיכולוגית ויצירתית לתמרן בין הכוחות בשביל שכולם יצאו מרוצים.

הרגע שבו מבינים כי צריך לשכור עורך דין גירושין

השלב שבו צריך לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין הוא כאשר נעשה כל ניסיון קודם לסיים את מערכת היחסים בצורה שיוויונית ואותו ניסיון כשל. זוגות רבים אינם יודעים כיצד לנהוג מאותה נקודה ואילך ושוכרים את שירותיו של עורך דין לדיני גירושין שיעזור להם לצעוד בדרך שהם בחרו ללכת בה. על הזוג שרוצה להתגרש להחליט באיזו אסטרטגיה לנקוט, האם להגיש תביעה או להגיע לידי הסכמה. השלב הבא הוא לנסח הסכם גירושין שיהיה מקובל על שני הצדדים בשאיפה למנוע מחלוקות ומאבקים עתיידים ולא הכרחיים. ההסכם יכלול את הסעיפים העיקריים הבאים:

  • במידה ויש ילדים – גובה המזונות והסדרי ראייה
  • במידה ואין ילדים – מזונות לאישה
  • חלוקת רכוש

השאיפה של עורך הדין הוא לסיים את התהליך מהר, אך לא תמיד כך הם פני הדברים. הרבה פעמים מתוך משחקי נקמה ואגו התהליך הופך לזירה עקובה מדם. עורך דין טוב יהיה זה שידע לנהל את התביעה בצורה הטובה והמתוחכמת ביותר על מנת לחסוך סבל משני הצדדים.

בחירת עורך דין גירושין טוב

בנוסף לכל מה שנרשם, בחירה של עורך דין גירושין טוב אף פעם קלה כי קיימים הרבה בתחום. זה שייבחר לבסוף יהיה זה שחוות הדעת וההמלצות עליו יהיו הטובות ביותר, יהיה זה עורך דין לדיני גירושין בעל הניסיון בסיום התהליך בזמן הקצר ביותר וכמובן שגם המחיר עבור שכר הטירחה יהווה אינדיקציה לבחירה.