עבור מי מתאימות דירות נופש בפריז?

עבור מי מתאימות דירות נופש בפריז?

דירות נופש בפריז מתאימות גם לזוגות הנופשים בפריז וגם למשפחות המגיעות לטייל בעיר. דירת נופש בפריז מיועדת למטיילים המגיעים לתקופה קצרה לעיר, אך רוצים ליהנות מהנוחות של דירה מאובזרת, וממחיר לא גבוה. ניתן למצוא דירות במרכז העיר, במרחק הליכה מאטרקציות מרכזיות כגון מגדל אייפל, הבסטיליה, השאנז אליזה, האופרה הישנה, נהר הסיין, המארה, וכנסיית נוטרדאם. גם ביקור רומנטי של זוג צעיר בפריז, וגם ביקור של משפחה עם כמה ילדים, יכולים לקבל את השירות והאירוח הנעים של דירות הנופש.

לפני ששוכרים דירת נופש בפריז כדאי לשאול את השאלות הבאות:

  • לאילו מוקדי עניין בעיר הדירה קרובה?
  • האם קל להגיע אליה משדה התעופה?
  • האם יש תחבורה נוחה ממנה ואליה?
  • כמה היא עולה?
  • האם מדובר על דירת נופש בפריז הצמודה לקרקע? האם יש לה יציאה לחצר פנימית או לגינה?

לפי התשובות לשאלות אלה אפשר למצוא את הדירה שתתאים ביותר לכל סוג של מטיילים. לדוגמה, למשפחות עם ילדים עדיף דירה עם יציאה לגינה כי הדבר יכול להיות נוח מאוד עבור ילדים משועממים אם הוריהם נחים. בנוסף, כדאי לוודא כמה חדרים יש בדירה. ישנן דירות סטודיו המיועדות לזוג, לעומת דירות נופש בפריז המיועדות למשפחות ובהן החל משני חדרים ועד שלושה או ארבעה חדרי שינה. הדירות האלה כוללות לעיתים קרובות גם סלון או פינת ישיבה, חדרי אמבטיה מרובים, לפחות שני חדרי שירותים, ומטבח מאובזר במלואו. המטבח בדרך כלל כולל מקרר, מדיח, ואת כל הכלים הנחוצים לבישול ארוחות. זאת בנוסף לפינת אוכל, ולטלוויזיה בסלון. הדירות המיועדות למשפחות כוללות לרוב גם מכונת כביסה ומייבש לנוחות הדיירים.

דירות נופש בפריז במסגרת כפר נופש:

ישנם כפרי נופש אשר מכילים מספר רב של דירות נופש. היתרון שבסידור כזה הוא שכפרי הנופש מספקים מגוון רחב של אטרקציות ואביזרים לנוחות הנופשים. למשל, משטחי דשא נרחבים, בריכת שחיה, גריל לברביקיו, מגרשי משחקים עם מתקנים לילדים ועוד. כפרי הנופש ממוקמים לרוב בסמיכות לאטרקציות מרכזיות לכל המשפחה.