ראובן זלוף מסביר: נדל"ן מניב- כל מה שרצית לדעת

ראובן זלוף מסביר: נדל"ן מניב- כל מה שרצית לדעת

בשנים האחרונות אנו שומעים על גידול משמעותי במספר האנשים שרוכשים נכסי נדל"ן מניבים, כחלופה לתשואה גבוהה אשר מתקבלת עבורם.

הרוב הגדול רוצים לרכוש דירה להשקעה אשר תושכר ותניב להם הכנסה קבועה לאורך זמן. אחרים חושבים על נכסים אחרים בתור משרדים להשכרה, בנייני עסקים, מרכזים מסחריים, חנויות, מפעלים, מחסנים ועוד. בין אם מדובר על דירה או נכס מסחרי, חשוב שנדע ששניהם נותנים לנו הכנסה קבועה לאורך זמן, ובשורה התחתונה זה מה שמעניין אותנו.

מהו נדל"ן מניב?

נדל"ן מניב הוא נכס אשר מקנה לנו תשואה על השכרתו או רווח ממכירתו. כלומר נכס זה מייצר לנו הכנסה קבועה של מזומנים לאורך זמן רב, ללא השקעה מיוחדת מצידנו מעבר לקנייתו לשם השכרה או מכירה, שהיא השקעה חד פעמית. לכן כל מי שמבין בתחום הנדל"ן יודע שנדל"ן מניב הוא נכס חובה שכל אדם צריך שיהיה לו בחיים. למידע נוסף על השקעות נדל"ן לטווח הארוך באתר של ראובן זלוף.

למה נדל"ן מניב כדאי?

על פי היזם ראובן זלוף, נדל"ן מניב כדאי מכמה סיבות: בין אם זה דירה או משרד או אפילו חנות, הם השקעה כדאית אשר יש בה תועלת רבה. שכן על אף ההשקעה הראשונית והחד פעמית שבעל העסק משקיע בנכס הוא מקבל את ההשקעה שלו בצורת רווח בחזרה ולמה הכוונה? הנכס מייצר לבעל הנכס הכנסות קבועות בין אם זה משכירות או מכירה על עולים יותר ממחיר הנכס המושכר או המוצע למכירה. לכן חשוב לקנות נכסים עם פוטנציאל גבוה לביקוש, על מנת שנקבל תשואה ויציבות לאורך זמן.

מה חשוב להקפיד בעת קניית נדל"ן מניב?

בטרם החלטתם על רכישת נכס מניב חשוב שתשימו לב לנקודות הבאות:

מיקום הנכס- הקרבה למרכז ולצירי התחבורה הראשיים, מקומות תעסוקה ומוקדים ציבוריים משפיעה על השכירות בין אם מושכרות או למכירה. לכן ככל שתקנו נכס במרכז מרכזי יותר כך תשיגו שכירות גבוהה יותר וכן תשואה יפה.

מחיר הנכס- ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך ניתן להחזיר את ההשקעה עליו מהר יותר וכן להפיק רווח נקי ממנו. כך למשל באזורי קיימים שבהם יש תהליכי תשתית ונגישות נוכל להפיק תשואה גבוהה , מאחר שבעתיד הם יהיו רווחיים יותר.

מוניטין הנכס- מוניטין כולל בתוכו: השפעת מיקום הנכס, אופיים של דריו בין אם מזדמנים או יציבים, אורך חוזי השכירות, מפרט פנימי, נראות חיצונית ופנימית. נכסים מניבים הם אלה אשר בעלי מוניטין רב שנים ולאחר שעברו בדיקות הערכת שמאי, דוחות כספיים, כדאיות ועוד.

 

 

.