השכרת חדרים לנופש של כמה שעות

השכרת חדרים לנופש של כמה שעות

כיום, כאשר כל חיינו אנחנו סובבים תחת לחץ גדול בבית, בעבודה ובכלל בחיים, אנחנו חייבים לעצמנו מעט נחמה מפנקת מידי פעם שתפיח בנו חיים לעוד תקופה ארוכה, עד החופשה הבאה. יש אנשים שמעדיפים לחסוך את הכסף של הבילויים הקטנים ולעשות חופשה גדולה פעם אחת כל כמה שנים, אך מולם יש את האנשים האימפולסיביים שאינם יכולים לחכות מספר שנים מחופשה לחופשה, לכן הפיתרון היעיל ביותר עבורם, הוא השכרת חדרים לפי שעה כפי שמציעה חברת גאיה – לנופש רגעי, שליו ונינוח. איך אפשר לסרב לשעתיים מענגות של עיסוי מפנק יחד עם בן או בת הזוג? בקשו מהבוס לצאת מוקדם מהעבודה וקבעו לפגישה עם יקירכם, כך תוכלו לחסוך את העלויות של הלינה, להימנע מלקיחת חופש בעבודה ובסוף היום אף לראות את הילדים שלכם ולישון במיטה הפרטית.

תפתיעו את בן הזוג

אתרי נופש ואירוח רבים החלו לפרסם השכרת חדרים למספר שעות במהלך היום, בנוסף לשימוש במתקני המלון כגון ספא, בריכה, ג'קוזי ותשלום עבור עיסוי וארוחה. כך גם מנהלי המלון ירוויחו בסתימת החורים ביומן וכך גם אתם תוכלו ליהנות מקצת שלווה מידי מספר חודשים או אפילו מידי חודש, בלי לקרוא לזה חופשה. השכרת חדרים לפי שעה זו כבר לא מילה גסה, אין זה אומר בהכרח כי מדובר במלונית מפוקפקת באמצע הדרך, אלא זה אף יכול להיות מלון מפואר של חמישה כוכבים עם פינוקים מהנים. השכרת חדרים מתאים לימי הולדת, פינוק בהפתעה לחברה או לבן הזוג, יום כיף עם החברות למשרד או אפילו מעין מסיבת רווקות אינטימית של הכלה וחברותיה.

חופשה ללא חופשה

כולנו אוהבים לחוות את הרגעים בהם אנחנו שולטים ויש לנו מכלול של אפשרויות לבחור מהן. אין צורך בלקיחת משכנתא בכדי לבקר בבית המלון, אלא בסכום סמלי שיספק לכם בדיוק את אותם ההטבות רק ללא הלינה של הלילה. מומלץ וכדאי לשנות את הרגלי החופשה שלכם!