המדריך לבחירת דק סינטטי

המדריך לבחירת דק סינטטי

הקדמה משרתת את עצמה אבל גם אתכם, פעם היה נהוג להתקין דקים רק בבתים יוקרתיים ומאידך, היום כשיש היצע כל כך גדול, גם פשוטי העם יכולים לפרגן לעצמם באמצעות אבזור של דקים ייחודיים. איך בוחרים דק סינטטי? יותר ויותר אנשים מודעים לעצמם אך גם למרחב המוגן שלהם וזאת הסיבה העיקרית לבחירה שלהם באותו דק שמשנה את כל פני התמונה. להלן המדריך השלם שיסייע לכם לעשות את ההבדל בין דק רגיל לבין דק סינטטי.

מה זה דק סינטטי?

דק סינטטי הוא למעשה דק שעשוי מכמה חומרים שהרוב הוא עץ. המראה הוא מראה טבעי ומאידך, לא תמיד כל המרכיבים עשויים מעץ טבעי. חשוב לציין כי הבחירה הסינטטית מעניקה פתרון אחר ברמה לא פחות גבוהה מהדבר המוכר והאחר- דק עץ טבעי. כאמור, אם בוחרים מישהו שיעשה את העבודה והוא באמת נחשב מקצוען, אתם ורבים כמוכם תוכלו לדלג על עניין הניחושים ותהיו בטוחים כי הדק הסינטטי הוא  אחד על אחד עשוי מעץ. ההבדל היחידי יהיה אך ורק כאשר תגעו בחומרים. הדק  הסינטטי יעניק תחושה של פלסטיק מתחת לרגליים אך התחושה לרוב תהיה לא פחות מבטיחה מדק שמקורו עץ טבעי.

מה ההבדל בין דק סינטטי לכל השאר?

דק סינטטי או דק מחומר שהוא לא עץ, לא ידרוש מכם תחזוקה שוטפת, תדרשו רק לנקות אוו לשמור עליו מכל מיני פגיעות. בעוד העץ ידרוש מכם תחזוקה, מוצר זה לא ידרוש מכם את תשומת הלב אלא דברים בסיסיים ביותר. שימור אורך חיים? לא כשיש לכם דק סינטטי. לא משנה מה, חשוב תמיד לתת את ההדגשים על בחירה איכותית גם אם מדברים על דק סינטטי. מוצר שתבחרו בתשומת לב לא יושפע מתנאי מזג אוויר, הוא יעניק מעידות ולא יתעוות במגע עם השמש, כך גם שינוי מזג אוויר החל משמש חזקה או אפילו גשם. דק סינטטי לא יגיב לפגיעות מזג האוויר בעוד העץ כן. בסיכום דבר, ההיצע והביקוש פותחים בפניכם את כל האפשריות לבחור מה שבאמת יעשה עבורכם את ההבדל במרחב המוגן.