דגשים לבחירת עורך דין מקרקעין

דגשים לבחירת עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין הינו עו"ד אשר התמחה בחוקים ותקנות הקשורים לתחום הנדל"ן לרבות השכרה, איתור נכס, קנייה ועוד. יחד עם זאת בין השאר, עורך דין נדל"ן יכול לייצג קבלנים ואנשי מקצוע הזקוקים לייצוג משפטי בכל מה שקשור לתהליכי בנייה ונכסים. רכישת נכס היא אחד הצעדים המשמעותיים בחייו של אדם ולכן יש להיעזר בבעל מקצוע מן השורה. הנה כמה דגשים לבחירת עורך דין נדל"ן.

  1. הבנה במיסוי נדל"ן – עורך דין נדל"ן ששוחה בתחום ומבין את עולם המיסוי לעומק, יידע בדיוק כיצד לזרז תהליכים ולגרום לכמה שפחות תשלומי מס מהצד שלכם. לא תמיד הלקוח יודע איזו עסקה היא הכי נכונה עבורו מבחינה כלכלית ולכן עליכם לבחור עורך דין נדל"ן שתוכלו להתייעץ איתו בכל מה שקשור לנתוני המיסים ולבדוק מולו כיצד להתנהל שלב אחר שלב. התייעצות לגבי ענייני מיסוי יכולה לחסוך עשרות אם לא מאות אלפי שקלים במיוחד כאשר מדובר בנכס שני, שלישי או רביעי.
  2. חיבור אישי – אחד הדברים הכי חשובים כאשר בוחרים בעל מקצוע באופן כללי ובמיוחד עורך דין זה הנושא של התקשורת. זה חייב להיות מישהו שאתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו, מישהו אתם יודעים שיענה לכם על כל השאלות בלי לתת לכם להרגיש שהוא חייב לכם, מישהו שישמש עבורכם מודל מקצועי עליו אתם סומכים בעיניים עצומות.
  3. חפיפה – טרם אתם בוחרים עורך דין מקרקעין עליכם לבדוק שאכן לאותו עורך דין יש זיקה לתחום בו אתם פועלים ולשמו אתם זקוקים לעורך דין. הרבה פעמים יש עורכי דין שמתמקצעים בתחום מסוים ועוסקים רק בו ולכן זה מאוד חשוב לבדוק שקיימת חפיפה בין תחומי העיסוק של עורך הדין לבין מה שאתם מחפשים.

    מקרקעין

ועוד כמה טיפים…

  • היזהרו מהמלצות – לא תמיד עורך דין שחבר שלכם המליץ לכם עליו כי בשבילו הוא היה סופר מקצוען, יספק את אותו מענה גם לכם ולכן מאוד חשוב לבדוק את שלושת הקריטריונים אותם ציינו לעיל. הן בפן האישי והן בפן המקצועי יכולות לצוץ הפתעות, למרות שבחרתם את עורך הדין דרך המלצה שהגיעה ממישהו שאתם מאוד סומכים עליו.
  • ניסיון – בדקו היטב את הניסיון, הותק, השם הטוב והמוניטין של עורך הדין ואל תתנו למחיר במקרה הזה לקנות אתכם.
  • תבואו מוכנים – בדקו על התחום שלכם, בצעו מחקר שוק, זאת בכדי שתוכלו לשאול את השאלות הנכונות.