בנדל

בנדל

חברת בנדל שנוסדה על ידי יגאל בנדל, הינה חברה המתמחה בניהול פרויקטים של בניה, הרחבה ושיפוץ. מדובר באחת החברות המקצועיות והאיכותיות הקיימות היום בשוק, היות ידע וניסיון רב שנים לא ניתן למצוא בכל מקום. החברה נוסדה בשנת 1996, ובשני העשורים האחרונים ניהלה מאות פרויקטים מורכבים ומסובכים של החברות המובילות ביותר במשק הישראלי. החברה רגילה לעבוד עם תכנונים אדריכליים מסובים, תוך כדי עמידה בלוח הזמנים שנקבע מראש והקפדה שלא לחרוג מהתקציב המוסכם לכל פרויקט. יגאל בנדל, המייסד של החברה שמכהן גם בתור המנכ"ל שלה, יש ניסיון עשיר ורב שנים בתחום הייעוץ, הפיקוח והניהול של פרויקטים שונים בתחום הבניה.

מה מיוחד בחברת בנדל משאר החברות המתמחות בניהול פרויקטים בתחום הבניה?

ראשית כל, חשוב להדגיש כי מדובר בחברה איכותית ומקצועית שמעניקה שירות אישי וליווי מקצועי של הלקוח לכל אורך שלבי הפרויקט. ניהול נכון ויעיל של הפרויקט יכול לחסוך למזמין לא מעט כסף והתעסקות מיותרת, לכן יש צורך לבחור לעבבנדלוד עם חברה מקצועית ומנוסה בעלת הידע והמיומנות הדרושים כדי ללוות ולפקח על כל פרויקט מההתחלה ועד הסוף. חברת בנדל מעניקה ללקוחותיה צוות מיומן ומנוסה של יועצים מקצועיים המעניקים מענה מקצועי וליווי פרטני לכל לקוח ולכל פרויקט. מדובר בשירות ברמה הגבוהה ביותר, תוך מתן יחס אישי וסיוע בכל שלב של הדרך, על מנת לקדם את הפרויקט ולנהל אותו בצורה המיטבית ביותר. למעשה החברה מעניקה ליווי צמוד לכל שלבי הפרויקט, החל משלב התכנון והאפיון, כולל שלב הצעות המחיר וחתימה על החוזים השונים ולבסוף שלב הביצוע והבדק הסופי. החברה ניהלה בעברה מספר עצום של פרויקטים שונים, החל מפרויקטים פשוטים וצנועים יותר ועד לפרויקטים עצומים ומורכבים ביותר. ההצלחה של החברה תלויה במידה רבה מצוות היועצים שעובדים עמה ומאוסף האדריכלים וקבלני הביצוע המעולים שהחברה שוכרת את שירותיהם לצורך הפרויקטים השונים, תוך התאמה מרבית בין איש המקצוע המדובר לבין דרישות הפרויקט הספציפי שאותו החברה מנהלת. מייסד ומנכ"ל החברה, יגאל בנדל, מעורב באופן אישי בהצלחתו של כל פרויקט ופרויקט, על מנת לוודא כי הפרויקט מתנהל בצורה המיטבית ביותר.

לסיכום, ניהול פרויקטים בבניה הוא משימה לא פשוטה הדורשת דיוק מרבי, מיומנות וידע שנצבר הודות לניסיון רב שנים בתחום. חברת בנדל מתמחה בתחום ניהול פרויקטים בתחום הבניה והשיפוץ, ותשמח להעמיד לצורך לקוחותיה את טובי המומחים וטובי היועצים הקיימים בארץ. החברה מעניקה ליווי אישי ומענה על כל צורך או שאלה.