פינוי דירה חינם

פינוי דירה חינם

רוב בני האדם אוספים בבתיהם פריטים רבים, חלקם חיוניים ויש גם כאלה מיותרים. ישנם גם מקרים שבהם אגרנות כפייתית מובילה לדירה שהיא יותר מחסן ממרחב מחייה ואין מנוס מפינוי כל התכולה, ועוד מקרים שבהם נדרש השירות של פינוי הדירה הוא כשמי שחי בה הולך לעולמו או עובר למסגרת בית אבות או דיור מוגן, ואין יותר צורך בכל החפצים שהצטברו בדירה, אלא להיפך, מן הראוי לפנותה כדי שניתן יהיה לעשות בה שימוש מועיל.

כדאי לדעת שבמקרים רבים ניתן לבצע פינוי דירה חינם.

באילו מקרים תוכלו לפנות את הדירה בחינם?

פינוי דירה מכל  תכולתה הוא כמובן משימה שמחייבת השקעת עבודה ואף איש מקצוע או חברה שמתמחה בכך לא יעשה זאת מן הסתם ללא תמורה.

מדוע בכל זאת ישנה האופציה של פינוי דירה בחינם? מפני שישנם מקרים שבהם תכולת הדירה כוללת גם פריטים בעלי ערך כספי, שלבעלי הדירה אין צורך בהם, ובמקרים אלה אותם פריטים משמשים למעשה כתשלום עבור פינוי שאר התכולה.

למעשה, אם ערכם הכספי המצטבר של אותם פריטים גבוה, ייתכן שאפילו תקבלו סכום כסף מסוים עבור פינוי הדירה.

חשוב מאוד לפנות אך ורק לחברות רציניות ואמינות שיספקו לכם הערכת שווי מהימנה ולא לכל מי שמציע פינוי דירה חינם ועלול לנצל את חוסר הידע שלכם לגבי הערך הכספי של כל פריט ופריט.

מה עוד כולל שירות פינוי דירה חינם?

השירות של פינוי דירה חינם כולל באופן טבעי את פינוי הדירה, אבל אם תרצו בכך תוכלו לקבל שירותים נוספים (לעתים בתשלום מסוים ולעתים גם הם ללא עלות כספית ותמורת החפצים בעלי הערך שהיו בדירה).

בין האפשרויות הנוספות: ניקיון מקצועי, פוליש, צביעת הדירה או חלקים ממנה, הדברה, שיפוצים קלים ועוד.

על מה חשוב להקפיד כשחותמים על חוזה לפינוי הדירה?

גם כשמתבצע פינוי דירה בחינם חשוב לחתום על חוזה מסודר.

בין השאר יש להקפיד על כך שהחוזה יכלול התחייבות של החברה לפינוי דירות על כך שהיא מבטחת את עובדיה וכן שישנו ביטוח למקרים של נזק לחדר המדרגות, למעלית וכו'.

דגש נוסף במסגרת פינוי דירה ללא עלות הוא על השלכת כל הפריטים המיותרים לאתרי מחזור מתאימים ואתרי פסולת חוקיים.