יבוא ריהוט לבית לסין – כך תחסכו עשרות אלפי שקלים

יבוא ריהוט לבית לסין – כך תחסכו עשרות אלפי שקלים

הידעתם שבאמצעות יבוא ריהוט לבית מסין ניתן לחסוך באלפי שקלים? הרבה לא מודעים לכך אבל כיום ניתן לרהט את הבית בפריטי ריהוט מרהיבים מסין וגם לחסוך אלפי שקלים. אבל מה היתרונות ביבוא רהיטים מסין וכיצד היבוא חוסך אלפי שקלים? כל הפרטים במאמר הבא.

יבוא מסין הפך בשנים האחרונות לנחלתם של אנשים רבים. כיום, ישראלים ותושבים רבים ממדינות שונות רוכשים מוצרים שונים ביניהם: מוצרי חשמל, בגדים, מוצרים לבית ולעסק וכעת גם רהיטים גדולים וקטנים לבית ולעסק, וזאת מתוך ידיעה כי ניתן לייבא מוצרים בסדרי גודל קטנים וגדולים ובכך לחסוך אלפי דולרים וכן גם אלפי שקלים.

מה היתרונות של יבוא ריהוט מסין?

בעלי עסקים ואנשים פרטיים מודעים ליתרונות של יבוא ריהוט מסין, תוך שהיתרונות שהן כדלקמן:

יבוא זול – מסין ניתן לייבא את אותם רהיטים הקיימים בארץ, ואילו רהיטים איכותיים וטובים יותר ללא עלויות התיווך של היבואן לצרכן, ולכן ניתן לחסוך אלפי שקלים.

מוכרים אמינים – המוכרים הסינים הפכו לאמינים עם השנים, וזאת בשל התחרות הגוברת בין המוכרים הסינים.

איכות גבוהה – המוצרים הסינים הפכו לאיכותיים יותר ולכן כיום המוצר הסיני איכותי ועבר בקרת איכות.

התאמה לצרכי הלקוח – את הריהוט אפשר להתאים במידות בסוג הבד בצבע ובעובי לצורך שלכם ולגודל החלל הרצוי.

גוון גדול יותר – הסינים כידוע מושפעים בעיצוב שלהם מכל העולם, ולכן אנו כצרכנים יכולים לקבל מגוון רחב יותר של רהיטים.

השקעה בתקציב שנותר לכם בעיצוב פנים – בכסף שחסכתם על רכישת רהיטים בארץ, ניתן להשקיע בעיצוב פנים או בדברים אחרים הקשורים לבית או לעסק.ציורים לבית

אז כיצד היבוא חוסך לכם כסף רב?

כידוע רכישת פריטים בארץ ובעיקר ריהוט אינה זולה. כיום כל פריט בארץ עולה פי שלוש, בין אם מדובר באוכל, שכר דירה, ביגוד וריהוט. כאשר אתם מייבאים ריהוט לדירתכם, אתם יכולים לחסוך כסף רב, תוך שאתם חוסכים את פערי התיווך.

בנוסף, הסוחרים הסיניים מבחינתם יכולים לייצר סחורה זולה יחסית עם חופש פעולה יזומה, נטל מס נמוך והטבות עידוד ממשלתיות – מה שהופל את הייצור לזול יותר עבורם. כך אנו נהנים מהזדמנויות עסקיות במידה ואנו עסקים עם אפשרות לשווק ריהוט במחירים אטרקטיביים יותר ללקוחות שלנו.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר חברת trade-it-on