בריכות שחיה ביתיות ניידות וקבועות

בריכות שחיה ביתיות ניידות וקבועות

הקיץ כבר פה ועמו הגיע גם הצורך להתרענן ולחפש את הדרכים להקל על החום ואפילו לבלות בימי הקיץ עם החברים, עם בני הזוג ועם כל המשפחה. ואכן, אחת הדרכים להתרענן בימי הקיץ היא באמצעות בריכת שחייה. אבל איזה סוגי בריכות שחיה ישנן? במאמר הבא נפרט על מגוון בריכות השחייה שבאמצעותן ניתן ליהנות בחודשי החום.

  • בריכות שחיה ביתיותבריכות שחיה ביתיות הן אותן בריכות קבועות אותן בונים בתוך שטח של בית. הבריכות יכולות להיות בריכות בטון, בריכות מתועשות, בריכות פיברגלס, ובריכות קבועות העשויות ממגוון חומרים. בריכות מסוג זה הן בדרך כלל בריכות שדורשות תכנון מוקדם ובניית הבריכה על ידי חברה המתמחה בבניית בריכות, פינוי מים וסירקולציה של המים בצורה מקצועית,  פילטרים, רובוט לניקוי הבריכה, משאבות ועוד. בריכה זאת מתאימה למי שיש לו תקציב גדול כמו גם שטח גדול לבניית בריכה מסוג זה.
  • בריכות ביתיות ניידות – בריכות ניידות מהוות פתרון למי שרוצה לשים בריכה בחצר הבית. בריכות מסוג זה אינן מצריכות בנייה או תכנון מוקדם, אך עם זאת הן מצריכות שטח ובחירה של בריכה בגודל הרצוי. בריכות ניידות מיוצרות במגוון גדלים והן מכילות מספר משתנה של רוחצים בין אם מדובר בבריכות המכילות 4 רוחצים, 6 רוחצים, 8 רוחצים ואפילו 12 ו 14 רוחצים. הבריכות גדולות וקטנות וניתן להשתכשך בהן, לצלול בהן ואם הן גדולות מספיק – ישנן בריכות ניידות שניתן אפילו לשחות בהן!

אז באיזה בריכה כדאי לבחור?

בחירת בריכה תלויה בכמה משתנים: תקציב, גודל השטח לבניית הבריכה ובעלות על הבית. אם אתם גרים בדירה שכורה מן הסתם לא כדאי לכם להשקיע בבניית בריכה אלא לקנות בריכה ניידת אותה תוכלו לקחת עמכם לכל מקום. בנוסף, אם אין לכם מספיק שטח לבניית בריכה מוטב לרכוש בריכה בגודל מתאים, ולרכוש בריכה אותה תוכלו לאחסן בחודשי החורף. אם הבית הינו שלכם ואתם מתכוונים להישאר בו ויש לכם תקציב ושטח מתאים – בניית בריכה בגודל המתאים לכם תוך בחירת חברה טובה לבניית בריכת – תהיה צעד מעולה וכיפי לקראת הקיץ.