רהיטים להרכבה עצמית או מוכנים קומפלט, אילו צרכנים אתם?

רהיטים להרכבה עצמית או מוכנים קומפלט, אילו צרכנים אתם?

לפני למעלה מעשור, כאשר חברת איקאה פתחה את הסניף הראשון שלה בישראל, עולם הריהוט הישראלי השתנה וכנראה לתמיד. יכולנו לראות את זה כבר מהתחלה עם התורים העצומים שהיו בסניף בנתניה ולאחר מכן בסניפים האחרים שפתחה החברה, יכולנו לראות את זה במחירים ובכלל בגישה של הישראלים לריהוט הביתי והמשרדי. למידע נוסף כנסו לאתר רומיקס.

דוגמא טובה לכך יכולנו לראות בכל הקשור לשאלה הנצחית והמובילה בעולם הריהוט, איך אתם אוהבים את הריהוט שלהם, בהרכבה עצמית או מוכן קומפלט? השאלה הזאת היא מהותית מאחר והיא מלמד משהו על היחס שלנו הן לרהיטים והן ליכולות שלנו להרכיב את הרהיטים שלנו. יש מי שמסוגל לשבת שעות ולהרכיב ארון או מיטה, יש לו כלי עבודה, יש לו ידע טכני, יכולות, כל מה שהוא צריך. לעומת זאת, יש מי שמעדיף דווקא את ההיפך, הוא מעדיף לרכוש רהיט קומפלט, להעמיס אותו על הרכב ולהציב אותו במקום בו הוא בוחר.

הרכבה עצמית כן או לא?

צריך לומר, שבשני המקרים זו לא רק שאלה איזה צרכנים אתם, אלא גם מה התנאים שעומדים לרשותכם. הרי אם אתם אנשים עסוקים שנמצאים כל היום בעבודה, אז מן הסתם תעדיפו שיביאו לכם את הרהיט קומפלט, אם אתם אנשים שיכולים לפנות זמן בשביל להרכיב רהיט כזה או אחר בעצמכם, ייתכן ותרצו גם לאתגר את עצמכם וגם לחסוך עלויות כלכליות שונות.

בנוסף לכך צריך לדבר על עוד משהו וזה תנאי השטח. אם יש לנו דירה בקומה גבוהה, לא תמיד תהיה אפשרות להביא את הרהיט קומפלט, יהיה צורך לפרק אותו, אז אנחנו כנראה נעדיף לרכוש כבר רהיט בהתקנה עצמית. לעומת זאת, אם אנחנו מתגוררים בבית פרטי או בבית שניתן להעביר אליו ארון או שידה כפי שהם, אז סביר להניח שנעדיף לרכוש אותם קומפלט, אף על פי שזה דורש עבודה מסוימת של מובילים וכדומה.

כאמור, כל אחד בוחר את הדרך שהוא מעדיף לקבל את הרהיטים שלו, מה שבטוח הוא, שבכל דרך שנבחר, חשוב מאוד שהתוצאה בסופו של דבר תהיה דומה.