בור אש בגינה: מה אפשר לעשות איתו אחרי התקנה?

בור אש בגינה: מה אפשר לעשות איתו אחרי התקנה?

בשנים האחרונות יותר אנשים בוחרים לבשל בחוץ באוויר החופשי ולהוסיף מטבחי חוץ בחצר לשם התחביב שלהם והוא – בישול.

בישול בחוץ היא דרך נפלאה להעביר את חודשי הקיץ, האביב וסתיו עם המשפחה והחברים, ובנוסף לבשל בחוץ באוויר החופשי כאשר כל האלמנטים לבישול והפרודוקטים נמצאים בחוץ בהישג יד, וזאת ללא הצורך להיכנס ולצאת מהבית פעמים רבות – ולשם כך נבנים מטבחי החוץ.

מלבד מטבח חוץ, אחד האלמנטים שהופכים פופולאריים בבישול בחוץ הוא מתקן אש לגינה. מתקן בור האש בגינה מאפשר בישול ביתי וכיפי שנותן טעם וריח ייחודיים לאוכל ולשתייה, והופך אותם לאיכותיים יותר. אבל מהו בור אש?

בור אש – קווים לדמותו

בור אש הוא בור בטיחותי שמותקן בגינה על ידי המומחים בהתקנת בורות אש ומטבחי חוץ, והוא מאפשר על קריית בור ייעודי מחופה אבן, או באמצעות התקנת מתקן שהוא בעצם מדורת גן – לבשל בצורה איטית אוכל.

המתקן נראה כמו קערה הפוכה שבה ישנו בסיס מתכת עגול שבתוך הקערה מבעירים את בולי העץ, כאשר מצידי הקערה ישנן מוטות לאבזור והוספה של רשתות שונות שעוזרות לצלות את האוכל.

איזה אוכל מומלץ להכין על בור אש?

בבור אש ניתן להכין מגוון סוגי מאכלים, כאשר בבור מכינים בשר שדורש הכנה ארוכה כמו למשל עוף או אסאדו, כמו גם הכנת סיר פויקה, הכנת קפה, ירקות צלויים ועוד.

סביב בור אש כיף לערוך מפגשים משפחתיים שמתחילים בשעות אחר הצהריים ונמשכים עד הלילה כמו גם מסיבות, ערבי אירוח וערבים מיוחדים לכל החברים. החוויה של בור אש היא חוויה מקרבת שמזמינה את כל המשתתפים להכין אוכל טעים ולשבת סביב מדורה.

מהיכן מזמינים בור אש?

ראשית כל חשוב לדעת כי בור כזה חייב להיות מותקן על ידי אנשי המקצוע וזאת כי הבור הינו בור אש וכאשר עוסקים באש ובטיחות יש להיעזר במומחים.

כיום ישנן חברות המתמחות במטבחי חוץ שיכולות להתקין עבורכם בור אש בטיחותי, אסתטי ויעיל בגינה.

בחרו את החברה המועדפת עליכם שמתמחה במטבחי חוץ, ותוכלו ליהנות מבור איש כיפי, בטיחותי ומקסים.