עבודות גינון לבתים פרטיים

עבודות גינון לבתים פרטיים

גינה היא המעטפת הפרטית של כל בית מפני מה שמתרחש ברחוב, ולכן היא צריכה לספק לכם את המקום הנעים ביותר שתוכלו ליהנות ממנו ומהתועלת שבו וביופי שלו. כל גינה והמבנה שלה, וכל גינה יש לה את הצורה שמתאימה לה מבחינת מיקום גיאוגרפי תנאי אור וצל, קרבה לבית והמסגרת שהיא יוצרת לו. בתהליך הקמת גינה לבית מבקשים לדעת קודם כל מהם הנתונים שיש לעבוד אתם, סוגי אדמה, סלעים ומכשולים שניצבים בה, מבנה החצר והמטרה שלשמה מקימים את הגינה ועד כמה בעלי הבית רוצים לעבוד בגינה או מוכנים להשקיע בעבודת הגינון שהגנן יטפל בה. גינה פרטית היא ברוב המקרים נווה המדבר שמקיף את המבצר שלהם וכשהם יוצאים לגינה הם רוצים לא להיות חשופים מדי אבל גם לא להסתיר את הנוף שנשקף משם. 

שיקולים סביבתיים בעבודת הגינה

מכיוון שיש גם שיקולים סביבתיים שצריך להתחשב בהם ולהתאים את הצמחייה אליהם, כדאי לקחת בחשבון את הגינה האקולוגית כפתרון נהדר לגינה פרטית שתוכל גם לספק לכם מיקרו אקלים שמגן עליכם מפני חום וקור, מספק לכם אור טבעי בחורף וצל מקרר בקיץ. התכנון של עבודות הגינה חייב להיות כפוף גם להרגלים שלכם ועד כמה תרצו לעבוד בה בעצמכם. מציאת גנן טוב שמתחזק את הגינה ומצליח להרגיש אותה ולא לפגוע בצמחים בה אינה פשוטה. יש גננים שמתקשים לחכות בסבלנות לקצב הטבעי של הגינה להתפתח, וכשמוסיפים להם גם גינה אורגנית, למשל, ההגבלות על ריסוס ואמצעים אחרים שאינם ידידותיים לסביבה אינם מוכרים להם. 

עבודות גינון דורשות אהבה לטבע

עבודות גינה הם יציאה לטבע הפרטי שלנו, בחצר של הבית. אנחנו יכולים ליצור שם עולם טבעי משלנו עם צמחיה ועולם חי שיתאים לבית פרטי, ויחזיר לנו על ידי אוויר צח שיוצרים הצמחים וספיגה של כל המזהמים שנישאים באוויר. הכרת התודה שלנו לגינה הפרטית שלנו תהיה לא רק בהשקיה סדירה ומספקת, כי אם גם בגיזום, במתן מקום פנוי להתפתח ולצמוח ולהגיע למלוא פוטנציאל הצמיחה של מה ששתלנו בה. כך תוכלו לבלות בה שעות של הנאה ואירוח של המשפחה והחברים ולנשום אוויר צח.