משאבות ביוב למרתפים – מה תפקידן?

משאבות ביוב למרתפים – מה תפקידן?

מה זהן משאבות ביוב למרתפים? מדוע צריך אותן ומי מרכיב אותן? אם אתם מתעניינים בנושא גם אם מדובר במשאבות מרתפים לבית פרטי או למפנה ציבורי – כדאי שתקראו את המאמר הבא.

משאבות ביוב טובות למרתפים, הן משאבות שבאמצעותן ניתן לטפל בהצפות שמגיעות מצנרת הניקוז. המשאבות תפקידן גם להגן על קירות הבית מעובש ורטיבות, והן מנקזות את מי השפכים וביוב בצורה טובה יותר.

מדוע צריך משאבות ביוב?

משאבות ביוב למרתף הן כאלה שמאפשרות ראש שקט בכל הנוגע לעובש, רטיבות, הצפות וכדומה. כאשר אתם בונים בית או שיש לכם בית קיים ואתם זקוקים לניקוז מים בצורה טובה –  משאבה למרתף יכולה להיות פתרון מעולה עבורכם.

משאבה למרתף הינה חיונית משום שהיא מסייעת להפטר מעובש, מים ורטיבות במקומות נמוכים כמו מרתף או מקלט, והיא מסייעת לייבש את האזור מרטיבות ולשאוב מים במקומות שאטומים נגד אוור ויכולים לייצר עובש מסוכן בבית.

יתרונות של המשאבות

משאבות נגד מים מסייעות לנקז את המים במקומות הנמוכים, הן מהוות פתרון חדשני ומעבירות מי גשמים או מים ניקוז מעלה את הקרקע, הן מונעות הצפה ושומרות על יובש המרתף או במקומות הנמוכים יותר שמיועדים לרטיבות ולחות.

התפקיד של המשאבות הוא:

ניקוז שפכים – משאבות ביוב מיועדות למרתפים והן מונעות ריח שפכים.

מניעת עובש ורטיבות – המשאבות מונעות עובש ורטיבות ובך גם מונעות מחלות.

מניעת סתימות ביוב – בשל התקנת המשאבות ניתן למנוע סתימות בביוב, מה שמאפשר ראש שקט בכל הנוגע להתניידות במים בבית.

מניעת הצטברות מים – המשאבות מונעות הצטברות של מים ובכך מונעות תחלואה ונזקים כבדים למבנה.

כיצד המשאבות פועלות?

כאשר מפלס המים במבנה עולה, המשאבה שואבת את המים ומעבירה את המים, למיקום המתאים שהוא צנרת הביוב. המשאבה מצוידת במסנן מיוחד שעוצר פסולת, ומונע סתימות.

משאבות למרתף יכולות להעביר מים במקומות נמוכים בקלות וביעילות ובכך למנוע נזקים לבני אדם למבנה ולסביבה.

אז אם אתם זקוקים למשאבה בדקו שאתם מזמינים משאבה מחברה יכילה שתתקין לכם משאבות מאושרת בתו תקן iso 9001 והן מאושרות על ידי משרד הבריאות.