החלפת צילינדר

החלפת צילינדר

היום אנו נתקלים יותר ויותר בפריצות לבתים באמצעות פריצה שקטה של הצילינדר. כנופיות של פורצים קונים כלי פריצה ייעודיים באינטרנט ללא כל בעיה לרוב המוחלט של הצילינדרים שקיימים בישראל באמצעותם הם פורצים את הצילינדר שלכם, לרוב ללא סימנים כלל. החלפת צילינדר בדלת לצילינדר שמוגן מפני הכלים האלו יכולה להגן עליכם היטב. הצילינדרים היחידים בישראל שנותנים מענה לסוגייה הם צילינדרים של חברת אווה האוסטרית.

החלפת צילינדר

החלפת צילינדר לאווה ואפשר לישון בשקט

חברת אווה קיימת כבר כמאה שנים בוינה בירת אוסטריה. שם מיוצרים גם כל חלקי הצילינדרים שלה ומדובר באיכות וברמה אחרת לחלוטין. הצילינדרים של אווה הם מודולריים, מה שאומר שיש להם מוט ייחודי העשוי מפלדה מחוזקת ומגן מפני שבירה. בנוסף אם עברתם דירה או החלפתם דלת אתם יכולים לחסוך כסף. אינכם צריכים לבצע החלפת צילינדר ויכולים פשוט לקחת אתכם את הצילינדר של אווה ולהתאימו לאורך החדש של הדלת.

החלפת צילינדר בדלת פלדלת – רק לאווה

בנוסף, כל הצילינדרים בישראל ניתן לשכפל את המפתח שלהם בכל מקום בגלל שהגלמים של המפתחות מסתובבים ללא בקרה אמיתית. רק מפתחות של אווה משוכפלים אך ורק במשרדי החברה ומעניקים לכם הגנה מקסימלית מפני העתקה פיראטית. בנוסף, רק אווה עובדת עם נבחרת סגורה ומפוקחת של מנעולנים.זה חשוב כי מדובר במקצוע שאינו מפוקח בישראל וגם עבריין יכול להחליט שהוא מנעולן. מכאן הדרך לפריצה לבית שלכם קצרה מאוד. עם מנעולן חבר הנבחרת של אווה אתם בטוחים שמי שמבצע לכם החלפת צילינדר הוא איש מקצוע רציני.