מתי נצטרך עבודות סנפלינג

מתי נצטרך עבודות סנפלינג

עבודה בגובה באמצעות סנפלינג היא עבודה זריזה שקטה ועליה להיעשות במיומנות, תוך פתרון בעיות תחזוקה במבנים גבוהים.

עבודה כזאת מתבצעת על ידי חברות המתמחות בתחום שיודעת לפתור כל בעיה בבניין, תוך שימוש בחומרים ובציוד הטוב ביותר שיש.

עבודות גובה

אז מתי נצטרך עבודות סנפלינג בגובה? ישנן כיום מספר סיבות נפוצות לצורך זה:

איטום ושיקום קירות – אם יש לכם רטיבות בקירות במבנה, קילופים והתנפחויות בקיר, רטיבות או עובש: תצרכו לשכור חברה לעבודה בגובה שתבצע לכם איטום מחודש של הקירות החיצוניים.

ניתוק אריחים – במידה ושננם אריחים שמתנתקים כמו אריחי פסיפס, אבנים אנגליות, או קירות בחיפוי אבנים שצונחים מהם חלקים: חשוב להיעזר באופן מידי בחברה לעבודה בסנפלינג שתתקן את האריחים ותחזק אותם.

תיקון מרזבים – מרזבים שאינם תקינים עלולים לגרום לרטיבות בפינות בקירות החיצוניים ובעיקר בקירות הפנימיים. לשם כך חשוב לתקן או להחליף את המרזב, תוך שחשוב לעשות זאת באמצעות אנשי המקצוע.

איטום חלונות – אם חודרים לכם מים מהחלונות בחודשי החורף, וישנם שובלים של מים מאדן החלון, כנראה שהתרחשה התנפחות בקירות ליד החלונות. במקרים כאלה חשוב לשכור אדם מקצועי לאיטום החלונות, בעיקר כאשר מדובר בחלונות של בניינים גבוהים.

ניקוי חלונות – חלונות נקיים הם חלק ממבנה נקי ומטופח. אם אתם רוצים לנקות את החלונות של הבניין שלכם במיומנות ללא סיכון עובדי הניקיון הקבועים שבמקום, חשוב לפנות לחברה מקצועית לניקוי חלונות בגובה.

איטום גגות – גגות שאינם אטומים יכולים להוביל לחדירת מים, לקור עז בחורף קשה, ולחלחול של מים לדירה. במקרה כזה חשוב לבצע איטום בעבודה בגובה לגגות שאינם אטומים בצורה טובה. בנוסף באמצעות עבודה מסוג זה תוכלו לבצע התזת סילר שדוחה את המים ומסייע לשכבת איטום טובה יותר.

שיפוץ וצביעת מבנים – אם אתם גרים בבניין משותף, תוכלו לשפץ את הבניין ולצבוע אותו על מנת לחדש אותו ולהעלות את ערכו באמצעות חידוש הבניין בעבודה שמתבצעת בגובה.

הרחקת יונים – למרות שיונה היא ציפור חביבה, היא עדיין יכולה למרר את חייהם של אנשים שונים וזאת בשל קינון במרפסות, צואה, והעברת מחלות לילדים. לכן ניתן לסיים את התופעה על ידי רישות הבניין: מה שנעשה באמצעות אנשי המקצוע וללא נזק ליונים.