ארונות הזזה לחדרי נוער – מה לבדוק לפני קניה?

ארונות הזזה לחדרי נוער – מה לבדוק לפני קניה?

ארונות הזזה לחדרי נוער הם פתרון ארגוני מושלם, וזאת משום שהם חוסכים מקום, הם מצוידים במראות, וניתן באמצעות לבחור בגדים ללא יצירת כאוס ברחבי החדר.

כיום ישנם מגוון ארונות הזזה המוצעים למכירה. אבל כיצד מוצאים את ארון ההזזה הנכון? ישנם כמה דברים שיש לבדוק לפני הקנייה.

סוג העץ – שימו לב לסוג העץ שממנו בנוי הארון. ארונות הזזה עליהם להיות כאלה שעשויים עץ סנדוויץ' או כל סוג עץ שאינו מכביד על דלתות הארון, אך עם זה הוא גם עמיד ומחזיק מעמד לאורך שנים. חשוב לבדוק כי צביעת הארון נעשית עם חומרים נכונים שאינם מתקלפים וכי הקנטים של הארון מדויקים.

מהירות פתיחת הארון שימו לב כי הארון נפתח במהירות וללא בעיות, תוך שחשוב לוודא כי את הדלתות ניתן לפתוח מבלי שהדלת תתקע או תתעקם. חשוב לבקש אחריות על הדלתות במקרה של קריסה או תקלה בדלתות ארון ההזזה.

התאמת הארון למבנה החדר – תכננו את מיקום הארון בחלל החדר. ארונות הזזנה ניתן להתקין היכן שהרצפה והתקרה נמצאות אחד מקבילה לשנייה בזווית ישרה. חשוב למדוד את החלל שלכם ואת המרווחים שיש בין הארון לדלת או לאלמנטים אחרים, ולאחר מכן לבחור ארון הזזה.

עומק – חשוב שהארון יהיה בעומק מתאים בעומק, וזאת משום שלבני נוער ישנם בגדים רבים, נעליים, ואקססוריז. עומק סטנדרטי בארונות הינו כזה שעומד על 60 סנטימטרים. עם זאת ארון הזזה 'מפסיד' את העומק הרצוי בשל המסילות שבו, ולכן חשוב לשים את הדגם על ארונות בעומק סטנדרטי וזאת למרות המסילות.

חומרי הארון – בדקו ממה עשויים החומרים הנוספים שמרכיבים את הארון. בדקו את איכות הפרזולים, את עמידות המראה במידה ויש מראה על גבי דלות הארון, ואם איכות ציפוי הארון. אתם לא רוצים שהארון שלכם יתקלף.

סגנון העיצוב – חפשו ארון שמעוצב בסגנון עיצוב שיכול להתאים לכל חדר ולכל עיצוב. נערים ונערות נוטים לשנות את הטעם שלהם בעיצוב לפי טרנדים ומגמות לוהטות, ולכן חשוב לבחור ארון שיתמזג בקלות עם כל סגנון עיצוב.