מה זה חימום תת רצפתי ואיך זה הולך לשדרג לכם את החיים?

מה זה חימום תת רצפתי ואיך זה הולך לשדרג לכם את החיים?

בוודאי כבר יצא לכם לשמוע על הלהיט ההולך ומתפתח בכל הקשור בפתרונות חימום הבית בחורף – החימום התת רצפתי. אז לפני שנפרט את הסיבות והיתרונות שהופכים את המוצר הזה ללהיט כל כך גדול, נתייחס מראש לחיסרון היחיד שיש לו והוא נושא המחיר.

 

כן, המחיר של החימום התת רצפתי הוא יקר, בטח ביחס לפתרונות חימום פופולאריים אחרים כמו מזגן או תנור. אך גם חסרון זה, במשך הזמן הופך ליתרון. ההסבר בהמשך. אז אחרי שהבהרנו כי כן, מדובר במערכת שההתקנה שלה יקרה נפרט את כל אותם סיבות שהופכות אותו למבוקש כל כך.

 

סיבה ראשונה – אסתטיות. נמאס לכם מחפצים גדולים שתלויים לכם על הקיר או אלמנטים שונים שממוקמים בחדר בו הם נמצאים בלי שום קשר לעיצוב החלל שהקדשתם לו כל כך הרבה זמן? החימום התת רצפתי הוא הפתרון האידיאלי. המערכת עצמה, כשמה כן היא, מותקנת מתחת לריצוף, מה שאומר שמלבד הוסת של הטמפרטורה אין שום מכשור שתופס לכם מקום.

 

סיבה שנייה- שקט. אין דבר מעיק יותר מאשר להדליק את המזגן ולשמוע אותו מרעיש במהלך הפעולה, או את המנוע שתלוי מחוץ לבית ועדיין קשה להתעלם ממנו. המערכת התת רצפתית היא מערכת שקטה, שמעניקה תחושה כאילו אינה פועלת כלל.

 

סיבה שלישית- איכות. כמה פעמים יצא לכם לשבת עם מזגן על חום ולהרגיש שאין לכם אוויר ושאתם עוד רגע נחנקים? האוויר היבש והמחניק הוא תופעת לוואי ששמורה למזגנים ולמפזרי חום. המערכת התת רצפתית מפזרת את החום בחלל הבית בדיוק לפי הצורך שלכם, בצורה נעימה ומרגיעה שבהחלט לא נותנת תחושה לא נעימה של מחנק.

 

סיבה רביעית- אמנם המחיר של התקנת המערכת הוא יקר כפי שציינו, אך מעבר לאיכות שמצדיקה את הכסף, בטווח הארוך, החימום התת רצפתי יחסוך לכם כסף, שכן צריכת האנרגיה שלו היא נמוכה בהשוואה לפתרונות חימום אחרים, מה שמוביל לכך שהצריכה והחשבון החודשי שלכם יורד בצורה משמעותית ומאפשר לכם לחסוך בתשלומי החשמל.

 

מומלץ, איכותי ואמין.