השקעה בנדל״ן בארה״ב

השקעה בנדל״ן בארה״ב

אם אתם רוצים לבצע השקעה שתניב לכם תשואה גדולה, יכול להיות שהשקעה בנדל"ן בארצות הברית תהיה ההשקעה המתאימה לכם ביותר.

אם חסכתם כסף לרכישת נכס, ואתם מרגישים שההשקעה תהיה טובה יותר אם תשקיעו את הכסף ברכישת נדל"ן בארה"ב – ייתכן להיות שאתם צודקים בהרגשתכם. אז מדוע כדאי להשקיע? כמה סיבות טובות בהמשך.

תנודות בשוק הנדל"ן הישראלי – אחת הסיבות שרבים בוחרים להשקיע בנדל"ן בחול ולא בארץ, היא העלויות של הדירות בארץ. כאשר אתם לוקחים משכנתא בארץ לקניית דירה, אתם משלמים בסופו של דבר מחיר כפול ואפילו משולש מהערך של הדירה שלכם.

מלבד זאת ישנן אנשים שעם הון של כמה מאות שקלים עדיין אינם מצליחים לרכוש דירה בארץ, ולכן הם מעדיפים להשקיע בשוק הנדל"ן האמריקאי, ומכן להרוויח תשואות גדולות יותר ללא צורך בלקיחת משכנתא מעיקה.

מחירי הדירות בארה"ב – סיבה נוספת לרצות להשקיע בארצות הברית בנדל"ן, היא מחירי הדירות בארצות הברית. בשנת 2007 נפל שוק הנדל"ן האמריקאי וגרם למשבר גדול בכלכלה האמריקאית. עם זאת לנו הישראלים, נפילת שוק הנדל"ן מהווה הזדמנות עסקית להשקעה בנכסים שננטשו על ידי בעלי בתים, ורכישתם במחירים נמוכים במיוחד.

ריביות נמוכות והעדר מיסים – בארץ, כאשר רוצים לרכוש דירה, ישנם מגוון ריביות שמשלמים הרוכשים על הלוואות והמשכנתאות שנלקחות לצורך רכישת הנכס. בנוסף, לכל פעולה ישנו מס שמצורף אליה: מה שמייקר את עלויות הנכסים בצורה דרמטית. בארצות הברית לעומת זאת, המיסים והריביות הנדרשות בשוק הנדל"ן אינן כה גבוהות ואינן כה רבות.

השקעה חכמה – מי שרוצה להשקיע בנדל"ן בארצות הברית, יכול לבצע השקעה חכמה, בין אם מדובר ברכישת דירה והשכרתה במחיר גבוה יחסית לבין אם מדובר ברכישת נכס, שיפוצו ומכירתו במחיר גבוה יותר.

בנוסף ישנם אנשים שמעדיפים להגר לארצות הברית ולרכוש שם בית הגדול פי כמה מבית בישראל ומאפשר תנאי מחייה טובים יותר, כאשר רכישת נכס בארצות הברית היא פרוצדורה קלה יותר מארץ שבאמצעותה ניתן לקבל יותר מידע, ולרכוש נכס ללא ריביות גבוהות כמו אלה שישנן בארץ.