חימום תת רצפתי חשמלי – העתיד כבר כאן

חימום תת רצפתי חשמלי – העתיד כבר כאן

קר בחוץ – חם בפנים. מזגן, רדיאטור, מפזר חום ותנור חשמלי הם פתרונות חימום ידועים לבית שלכם. לכל אחד מהם היתרונות והחסרונות שלו, אך אלו ללא ספק הפתרונות הנפוצים ביותר הקיימים היום בשוק. אך האם הם גם הטובים ביותר? התשובה היא חד משמעית לא. ככל שהזמן יעבור, נתח גדול מהם יופנה לדבר הגדול הבא: החימום התת רצפתי החשמלי. טכנולוגיה מתקדמת לצד אסתטיקה גבוהה, צריכת חשמל נמוכה יחסית ובעיקר, תחושה נפלאה ונהדרת בבית.

אם עדיין לא שמעתם על החימום התת רצפתי או שאתם לא לגמרי מבינים מה זה אומר, המאמר הזה הוא לחלוטין עבורכם.

במדינות רבות מסביב לעולם המאופיינות במזג אוויר קר מאוד, כמו למשל בקנדה, החימום התת רצפתי כבר שנים משמש כפתרון החימום המוביל. מדובר במערכת שמותקנת מתחת לריצוף כך שלא רואים אותה כלל בבית, והיא מפזרת חום בצורה נעימה, שקטה ויעילה בכל החדרים בבית.

מכירים את תחושת המחנק המתקבלת כשיושבים זמן רב בחורף עם מזגן על מצב חימום? אז התחושה הזאת לא קיימת בכלל במערכת התת רצפתית החשמלית.

למערכת זו יתרונות רבים. הנה הסבר קצר על כל יתרון:

רעש– מדובר במערכת שקטה. כל התשתית והמנגנון שלה כאמור נמצא מתחת לריצוף. שלא כמו מזגן, אין לה מנוע שתלוי על קיר הבית ואתם לא שומעים את פעולת המדחס בכל רגע שהוא נכנס לעבודה מחדש כשירדה קצת הטמפרטורה.

אסתטיקה– עם החימום התת רצפתי החשמלי, אין לכם שום גוף שתלוי על הקירות כמו מזגן. אין לכם שום אלמנט גדול באמצע החדר כמו מפזרי חום או תנורים חשמליים ולא פחות חשוב, אין כבלים חשופים על הקירות או משתלשלים על הרצפה. הכל כאמור נמצא מתחת לריצוף.

חום אחיד ונעים– החום שמתפזר ברחבי הבית הוא חום נעים ולא חונק. אפשר להעביר איתו ימים שלמים מבלי הצורך "לאוורר את הבית".

עלויות– נכון, ההתקנה הראשונית אמנם יקרה, אבל הטכנולוגיה החכמה שלו מאפשרת חסכון בצריכה השוטפת.

אם אתם מתלבטים לגמי פתרון חימום לבית, החימום התת רצפתי החשמלי הוא הפתרון המומלץ ביותר.