החלפת צילינדר

החלפת צילינדר

אם נכנסתם לבית חדש או עברתם דירה (גם אם היא מושכרת) אתם כמובן מוכרחים לבצע החלפת צילינדר בדלת. זאת מכיוון שאינכם יודעים למי עוד יש מפתח לצילינדר שקיים בדלת, בין אם זה אנשי מקצוע שעבדו בדירה או דיירים קודמים.

מדוע חשוב לבצע החלפת צילינדר בדלת?

במידה ומפתח של הצילינדר הקיים שלכם מסתובב איפושהוא, גם אם זה צילינדר שהגיע עם דלת חדשה מקבלן או חברה מוכרת, אתם חשופים לפריצה. בישראל נפרצות כל יום מעל ל-60 דירות והסטטיסטיקה מצביעה על כך שאם אתם גרים בערים הגדולות רוב הסיכויים שתחוו פריצה. לכן במקום לבכות אחרי פריצה לבית שלכם מבצעים החלפת צילנדר ואתם רגועים.

איזה צילינדר כדאי לשים בדלת

בישראל מבחר לא קטן של חברות המציעות צילינדרים לדלת. לפני שבוחרים צילינדר כדאי לדעת שהרוב המוחלט של פריצות היום לבתים הן פריצות שקטות, באמצעות כלים ייחודיים הזמינים לכל באינטרנט או באמצעות העתקת מפתח פיראטית. הצילינדרים ביחידים שנותנים הגנה מקסימלית מפני פריצות כאלו הן הצילינדרים של חברה אווה האוסטרית, כך שאם כבר מבצעים החלפת צילינדר בדלת, כדאי שהוא יהיה אחד מהצילינדרים מהסדרה של אווה.

ניתן להחליף לצילינדר של אווה בכל הדלתות: החלפת צילינדר בדלת רב בריח, החלפת צילינדר בדלת עץ, החלפת צילינדר בדלת רשפים, החלפת צילינדר בדלת שריונית חוסם ועוד.

הצילינדרים של אווה מודולריים וניתנים להתאמה גם בדלתות מעוצבות.