דקים סינטטיים בהברגה נסתרת

דקים סינטטיים בהברגה נסתרת

דקים סינטטיים בהברגה נסתרת הפכו לדבר החם הבא, עבור כל אדם המעוניין להתקין דק יוקרתי ואלגנטי בבית שלו. כאשר מדובר על דק בהברגה נסתרת, מדובר למעשה על דק אשר מורכב ללא ברגים נראים לעין. במקום לכער את הדק בעזרת ברגים שאינם משתלבים יפה במראה הטבעי והזורם שלו, ניתן להיעזר בהברגה נסתרת אשר תורמת משמעותית למראה הדק. מדובר על טכנולוגיה חדישה המבוססת למעשה על חיבור קורות הדק לתשתית שלו בעזרת אלמנטים מיוחדים שאינם משאירים שום סימן מעל פני השטח. מעבר לכך, חשוב לציין כי רוב האנשים מעדיפים להתקין דק סינטטי על פני דק טבעי, היות ודק סינטטי אינו זקוק לכל התחזוקה השוטפת של דק העשוי מעץ טבעי. למעשה, מדובר על דק אשר עשוי משילוב של שבבי עץ בתוספת עם פולימר מיוחד. שילוב זה מאפשר מראה אחיד וטבעי, אשר נשמר לאורך זמן.

דקים סינטטיים בהברגה נסתרת – כל היתרונות במקום אחד

כאמור, דק סינטטי נראה בדיוק כמו דק טבעי, אך אינו דורש שום התעסקות מיוחדת. למעשה, דק סינטטי יהיה עמיד וחסין בפני תנאי מזג האוויר השונים. הוא אינו נרקב בגלל הגשם ואינו דוהה בגלל קרני השמש. לעומת הדק הטבעי, הוא אינו מושפע ממזיקים ואין צורך לשמן אותו אחת לשנה. מספיק לעבור עליו עם מטלית לחה, וכל הצבע הטבעי שלו חוזר לחיים. כמו כן, כדאי לדעת כי ההתקנה של דק סינטטי היא פשוטה ואינה דורשת יותר מידי זמן או מאמץ. ניתן לבחור דק סינטטי מתוך מגוון עצום של דוגמאות, טקסטורות וצבעים שונים, כך שכל אחד יוכל להתאים את הדק לעיצוב הבית שלו.

לסיכום, דקים סינטטיים בהברגה נסתרת הם הפתרון המושלם לכל מי שמעוניין לשדרג את הגינה שלו. ניתן לבחור צבעים וצורות שונים של הדק, וליהנות מהתקנה פשוטה וזולה יותר מאשר בדק הטבעי. חשוב לציין כי לרוב הדקים הסינטטיים קיימת אחריות של 25 שנה, דבר המעיד על מוצר איכותי שאינו ניזוק בקלות. חשוב כמובן לרכוש מוצר איכותי, המגיע מחברה מוכרת וידועה על מנת להימנע מעוגמת נפש בהמשך הדרך.

לעוד מידע על דקים סינטטיים בהברגה נסתרת, לחצו כאן…