עורך דין מתמחה במקרקעין

עורך דין מתמחה במקרקעין

עבור מרבית האזרחים במדינה רכישת דירה, אדמה או מקרקעין מסוג אחר – היא הרכישה היקרה ביותר שהם מבצעים בחייהם. בשל עובדה כזו קשה להבין מדוע אנשים רבים מעדיפים לחסוך כמה אלפי שקלים לעורך דין אשר יכול לסייע להם לחסוך יותר כסף בתשלום המסים עבור רכישת הנכס. למעשה מדובר בהליך שהוא כמעט חובה לכל אדם המעוניין לרכוש נכס או אדמה אחרת מדובר בהחלטה לא חכמה בעליל.

כיצד נבחר את עורך הדין שלנו?

  • תחום התמחות – עורכי דין רבים מקבלים תיקים בתחומים שונים ומגוונים ולאו דווקא בתחומים שבהם הם מתמחים, זאת משום שגם בקרב עורכי דין מעוניינים למקסם את רווחי המשרד ולייצג כמה שיותר תיקים עם פוטנציאל. מבחינתכם, אתם מעוניינים בייצוג מקצועי של עורך דין מוסמך המתמחה בתחום המקרקעין. עורך דין מתמחה במקרקעין הוא עורך דין המכיר את כל החוקים, השטיקים והטריקים בתחום ויכול לסייע לכם בחיסכון כלכלי עצום בעת רכישת נכס.
  • וותק – הוותק הנו פרמטר חשוב בבחירת עורך דין כיוון שלאורך השנים החוקים משתנים בנוגע למקרקעין במדינה ועורך דין וותיק בתחום שיכיר את החוקים הישנים לצד החודשים יוכל להשתמש בידע הזה לטובת לקוחותיו. כמו כן שלניסיון אין מחיר בלי שום קשר לחוקים חדשים/ישנים.
  • ממליצים – במידה וזה בסדר מצד העורך דין, כדאי לבקש לשוחח עם לקוח או שניים עמם עבד עורך הדין ולוודא עמם כמה הוא חסך להם וכיצד התיק שלהם התנהל באמתחתו.
  • מחיר – המחיר משחק תפקיד משמעותי, אולם לא כדאי לחסוך בתשלום כדי לזכות בחיסכון כלכלי גדול יותר. וודאו כי המחיר שאתם משלמים לעורך דין הוא באמת נמוך יותר מהחיסכון שלכם בשימוש בו.

לסיכום; עורך דין מתמחה במקרקעין הוא לא דבר שצריך להקל בו ראש. כל נושא המקרקעין הוא סביב עסקאות גדולות בדרך כלל ולכן חשוב להיעזר באיש מקצוע מנוסה שיסייע לכם בחיסכון כלכלי גדול ככל האפשר.