ניהול נכסים ירושלים

ניהול נכסים ירושלים

ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, היא עיר עם שכונות יפות והרבה בנייני מגורים, בנייני משרדים ובניינים מסחריים. זו הסיבה כי רבים מעוניינים בשירותיה  של חברת ניהול נכסים ירושלים, אשר תקל עליהם ותנהל נכון את הנכס. יש לברר כמה פרטים, לפני שתחליטו איזו חברה תנהל עבורכם את הנכס או הנכסים שנמצאים ברשותכם, למשל יש לוודא מה עמלת הניהול שתשלמו, יש לבדוק היטב את השוכרים ולהבין אם יש להם בכלל ערבויות בנקאיות , שקיים תמיד מענה לתלונות הדיירים ויהיה מי שיטפל בבעיות השונות של בניין המגורים, גבייה עוקבת ומסודרת של שכר הדירה, הנה"ח מלאה ועריכת דו"ח שנתי עבור רואה החשבון, מעקב  אחר הנעשה בנכס מה שיפחית תקלות ושינויים בנכס, ייעוץ של עו"ד המתמחה במקרקעין שהחברה מסתייעת באופן קבוע בשירותיו.

בחירה נכונה של שוכר ע"י חברת ניהול הנכסים

היתרון הבולט של חברת ניהול נכסים ירושלים הוא שהיא יכולה להציג את הנכס למתעניינים וכן היא יודעת לבצע סלקציה נכונה, מי יהיה דייר נכון ואחראי עבור הנכס שלכם. גם מבחינת החוזה שיהיה כתוב כראוי, ינוהל ע"י עו"ד מקרקעין אשר משרת את החברה שמנהלת נכסים בירושלים, חברה כזאת תעשה ככל שביכולתה אף להנעים את שהותו של הדייר בנכס, ע"י מתן כל המענה לו הוא זקוק. כדאי לוודא מראש, כי חברת הניהול לא תגבה כסף נוסף מהדייר, כי אם רק מבעל הנכס עצמו, מה שעשוי לשייך אותה כנאמנות כפולה ולא יהיה אידיאלי עבור בעל הנכס.

דוחות מיסוי מסודרים בכל שנה לבעל הנכס

היום בגלל החוקים החדשים שיצאו בדבר הכנסה משכר דירה של נכס שני, יש לדאוג, כי ימולאו דוחות של ההכנסה השנתית מהנכס. חברה העוסקת בתחום של ניהול נכסים ירושלים, תדאג לדו"ח   שנתי ע"י רואה חשבון שניתן יהיה להגישו לרשויות המס בכל מיני נושאים מטפלות חברות העוסקות בניהול נכסים, כמו למשל בעיות עם דיירים בבניין המגורים שבו נמצא הנכס ועוד. מומלץ למצוא חברת ניהול אמינה, מקצועית וכזאת שרואה את הנכס באחריותה הבלעדית והמלאה.