אינסטלטור בראשון לציון

אינסטלטור בראשון לציון

אינסטלטור בראשון לציון מספק שירותים רבים, ובהם איתור נזילות, התקנת דודי שמש, ניקוי מרזבים – ובפרט הוא מרבה לבצע פתיחת סתימות. פעולה זו של פתיחת סתימות שונות אמנם ניתן בחלק מהמקרים לבצע גם ללא עזרת איש מקצוע מיומן וגם בלי ציוד מיוחד אלא פשוט עם פומפה ביתית, אבל ישנם גם מצבים שמחייבים תיקון מעמיק ומקצועי.

פתיחת סתימות בביוב

סתימה בקווי ביוב גורמת לנו את עוגמת הנפש החמורה ביותר, ובגלל שהביוב מכיל חומרים שעלולים להיות מסוכנים, חשוב מאוד לא לנסות לפתוח בכוחות עצמכם סתימות שכאלה אלא להיעזר בשירותיו של אינסטלטור בראשון לציון בעל ניסיון בתחום ספציפי זה. עוד חשוב להדגיש כי ישנם גורמים שונים שעלולים להוביל לסתימה בקו ביוב, ובהם התיישנות התשתית, חדירת שורשים ואל הביוב ועבודות תשתית שמייצרות פסולת שחוסמת את מעבר השפכים. הפתרון חייב כמובן להתאים לגורם הסתימה, וכמו כן נדרש ציוד ייעודי ומתקדם לשם כך.

פתיחת סתימות באסלה ע"י אינסטלטור בראשון לציון

גם סתימה באסלה היא תופעה נפוצה שפוגעת במידה בלתי מבוטלת בשגרת החיים שלנו ומחייבת פתרון מהיר. הדרך הטובה ביותר להבטיח זרימת מים חופשית בשירותים היא לא להשליך לאסלה חומרים לא מתכלים כגון טמפונים, מגבונים, תחבושות, ובוודאי שלא אשפה או צעצועים (כל אינסטלטור בראשון לציון שעוסק בתחום מספיק זמן יספר לכם על כמה וכמה סתימות שפתח לאחר שפעוטות או זאטוטים השליכו לאסלה צעצועים, מתוך סקרנות). אם כבר ישנה סתימה לא כדאי לנסות לפתוח אותה באמצעות חומרים כימיים עוצמתיים שעלולים להזיק לבריאות שלכם אלא כדאי להזעיק איש מקצוע.

סתימות בכיורים

מקומות נוספים שעלולות להתרחש בהם סתימות הם הכיור במטבח, כיור הרחצה באמבטיה והאמבטיה עצמה. סתימה בכיור המטבח אפשר בחלק מהמקרים לפתוח עם פומפה, אבל אם התקלה חוזרת על עצמה רצוי לפנות אל אינסטלטור מומלץ בראשל"צ שכן ככל הנראה ישנה בעיה מהותית יותר שמחייבת פתרון מהשורש ולא רק פתיחה זמנית של הסתימה. בפרט עלולה להיות התקלה תוצאה של תכנון לא נכון של הצנרת, או התיישנותה, ובמקרים אלה כדאי לוודא שמדובר באינסטלטור אמין שיגיש הצעת מחיר הוגנת.