קרמיקה

קרמיקה

יש רבים שמעדיפים כי בסלון, במקלחת ובחדרי השינה שלהם, יהיה להם ריצוף העשוי קרמיקה. החוזק והאיכות של האריחים כבר ידועים וישנם מגוון רב של דוגמאות ומרקמים באולמות התצוגה שבהם משווקים מוצרים כגון כלים סניטריים ואריחים מכל מיני סוגים הכוללים גם חיפוי קיר למטבח או למקלחת. למשל במטבח, חיפוי הקיר חייב להיות מאריחים שיהיו גדולים, על מנת שהלכלוך לא יחדור בחריצים. זהו עיצוב שאם מתאימים אותו נכון, הוא יכול לשדרג כל בית. ניתן למצוא גם אריחים לרצפות הנראים ממש כמו פרקט אך אלה אריחים  שהמרקם שלהם הוא דמוי עץ, מה שמקנה תחזוקה פשוטה ומראה חמים בחדרי השינה ובשאר החללים בבית.

בחירה נכונה של אריחי קרמיקה לחדר האמבט

אין בית שאין בו לחות או רטיבות במיוחד באזורים שמיועדים לרטיבות כגון חדר האמבט או המטבח. מי שמעוניין להחליף אריחי קרמיקה בראשון לציון, עליו למצוא את האריחים האיכותיים והמתאימים , כך שגם הם יחזיקו מעמד לשנים וגם ישדרגו באופן בולט, את חדר האמבט. ניתן להדביק אריחי קרמיקה על אריחים קודמים, כך שתוכלו למנוע לכלוך. אם מדובר על חיפוי קיר המטבח או קיר חדר האמבט, יש לפרק את האריחים ולהתקין תחתם חדשים. כל האווירה בבית עשויה להיות שונה, כאשר מחליפים אריחים או חיפוי קיר. זו הסיבה שיש לבחור למשל ריהוט לסלון או לחדרי השינה אשר יתאים לריצוף הקרמיקה.

לא לבחור אריחי קרמיקה זולים

היום אנו שומעים על יבוא של אריחי קרמיקה זולים מהמזרח הרחוק. אריחים אלה אמנם יפים אך אינם חזקים דיים ולכן, יש להזמין אריחים שיהיו חזקים עם מרקם חזק וחומרי גלם איכותיים, מה שלא יגרום לכם להיכנס שוב להוצאות כגון רכישה מחדש של אריחים איכותיים יותר וכל הלכלוך של פירוק והרכבה מחדש של האריחים. כדאי לבצע סקר שוק ולחפש בכל מיני מקומות שבהם מציעים אריחים איכותיים ואולי למצוא עודפי ייצוא של אריחים או בסוף השנה האזרחית כאשר מחליפים קולקציה, ניתן יהיה למצוא אריחים איכותיים שיתאימו לגודל החללים. יש תמיד לקחת בחשבון רכישה של יותר  אריחים כך שתמיד יישארו לכם ברזרבה במקרה של שבירת אריחים עם השנים.