גרניק – כדאי לקנות או לחפש להשכרה

גרניק – כדאי לקנות או לחפש להשכרה

עולם הניקיון משתפר מיום ליום, הטכנולוגיות הולכות ומתחדשות כל הזמן, אך אנו נשארים תמיד עם שאלות פתוחות לגבי עכל טכנולוגיה חדשה שאנו נחשפים בפני ,והשאלה שלנו היא האם אנו צריכים להשכיר את המכשירים הללו, או לרכוש? הדרך הפשוטה ביותר לדעת זאת, היא לדעת עם איזה סוג מכשיר אתם עובדים, ומה המטרה שלכם איתו. במאמר זה, אנו נדבר על מכשיר הגרניק, שהינו מכשיר אשר עובד על לחץ, ומשחרר את המים בצורת סילון כאשר הוא עובד תחת לחץ.

לאילו מטרות אנו משתמשים בגרניק?

גרניק הינו מכשיר שאנו משתמשים בו עבור ניקיון של דברים הקשים להסרה, לדוגמה כתמי שמן על הרצפה, או כתמי פיח ועוד. בכדי לנקות את הדברים הללו, אנו זקוקים לא רק לחומר פעיל שיוכל להסיר את הלכלוך הזה מהרצפה, אלא גם לשיטה שיכולה לחסוך לנו במים, ולחסוך לנו בחומרים שאנו משתמשים בהם.

כיצד לחץ מים יעיל נגד לכלוכים?

הסיבה שלחץ מים יעיל נגד הלכלוכים, הוא בגלל שהמים חודרים אל תוך הלכלוך בלחץ, גדול מאוד, ככה שהלכלוך לא מצליח להתמודד מול לחץ המים, ויוצא מהמקום בצור פשוטה מאוד. מצב זה חוסך כמות גדולה מאוד של מים, ובעיקר נותן לנו את היעילות כלפי הלכלוך שאנו מתמודדים מולו.

לעוד מידע על גרניק, לחצו כאן…

אילו סוגי גרניק קיימים?

כל מכונה מה שמבדיל בינה לבין הגרסה הקודמת, או ההבאה שלה, הוא היכולות שלה, והגודל. ישנם 2 סוגי גרניק, האחד תעשייתי, והשני בייתי. כאשר אנו משתמשים במכונות הללו למטרת ניקיון, צריך להבדיל בין סוגי הניקיון שאנו משתמשים בהם, אחרת יכול להיגרם נזק למקום שבו אנו משתמשים בצורת ניקיון לא נכונה.

האם נשכיר את הגרניק או נרכוש?

הדרך לדעת זו, היא התדירות שבה אנו משתמשים בגרניק. במידה ואנו משתמשים בו באופן תדיר, לדוגמה 3 פעמים בשבוע ומעלה, כדאי לנו לרכוש אותו, ואילו אנו משתמשים בו פעם בעונה, כדאי להשכיר. חשוב לדעת כי עדיף כבר לרכוש את הגרניק, מאחר והוא נגיש לכל בית, נגיש לכל מפעל, והמחיר שלו הוא הוצאה חד פעמית שחוסכת לנו הרבה להבאה.