אינסטלטור לשאיבת ביוב במרכז

כאשר הביוב נסתם כל מערכת האינסטלציה בבית נכנסת למצב שביתה. אין אפשרות להשתמש בכיורים השונים, ועל מקלחת אין בה לדבר. ישנן דרכים שונות לפתור את בתקלה והשימוש באמצעים מסוימים תלויים בחומרת התקלה. אחת הדרכים לפתרון הבעיה הינה שאיבת הביוב באמצעות ביובית. הביובית היא משאית אשר מצוידת במיכל ענק ששואב בעזרת צינור את תכולת הביוב וגורם לפתיחתו המהירה. הביובית  היא טכנולוגיה פשוטה למדי ומשתמשים בה רק במקרים של סתימה רצינית. בדרך כלל עושים בה שימוש ברחוב כשמדובר בסתימה קו ביוב ראשי, אך ישנה גם אופציה לביובית קטנה שמיועדת לשימוש בבתים פרטיים.

אם אתם מחפשים אינסטלטור בתל אביב אז כדאי שתבררו שיש לו את הידע והניסיון המתאים על מנת לאתר את התקלה ולטפל בה באופן מקצועי. כאמור סתימה בביוב עלולה להשבית את כל מערכת האינסטלציה של הבית או הבניין, לכן צריך לעלות על התקלה במהירות ולהחליט באיזו דרך לפתור אותה.

להקדים תרופה לסתימה

כל סתימה מתחילה ממשהו קטן שבעקבותיו הולכת ונסתתם המעבר בצינורות הביוב. לפני שמתרחשת סתימה אפשר לנסות למנוע את היווצרותה מלכתחילה. ניתן להימנע מהשלכת מזון ושומן אל מערכת הביוב, לנקות אותו באמצעים ביתיים מידי פעם, להשתמש במכסים בעלי חריצים שמונעים כניסה  של שיער ולכלוך אל תוך הביוב. יש לציין שהחומרים שנמכרים הרשתות הינם מסוכנים ויש להשתמש בהם רק על פי ההוראות.

שיטה נוספת, מקצועית יותר ואף מומלצת היא לבצע בדיקה תקופתית על ידי איש מקצוע שיגיע ויבדוק את מערכת הביוב. בדיקה כזו תמנע מקרים של סתימה ושמור על שגרה שקטה ונינוחה. אינסטלטור רמת גן  יצלם את קווי הביוב באמצעות רובוט משוכלל ויגלה היווצרות של סתימה או התחלה של סתימה. כאמור,  כל סתימה מתחילה ממשהו קטן.

ואם יש פיצוץ בצינור

חוץ מסתימות ישנן עוד תקלות רבות אשר עלולות להפתיע אותנו. אינסטלטור בגבעתיים ידע להתגבר על כל תקלה קלה כחמורה ולהחזיר את המצב לשגרה. לאחר שהתקלה תוקנה כראוי כדאי מאוד לשמור את המספר בעל המקצוע ולהמליץ עליו לחברים אשר נתקלים בבעיה.