שיש למטבח במבצע איפה נמצא

שיש למטבח במבצע איפה נמצא

מרכיב ישראלי נפוץ מאוד הוא השיש, והסיבה לכך היא שהסגולות שלו הן רבות. אחת הסגולות היעילות ביותר שלו, וזה העמידות, היא הסגולה העיקרית לכל מטבח ישראלי. שילוב של אדים, אוכל וטמפרטורות קיצוניות משתנות, זהו מצב קשה להרבה מאוד חומרים הנמצאים בסביבה, שימו לב כמה מהר מתלכלך המטבח. השיש, הינו בין החומרים היחידים אשר יכולים לעמוד בלחץ, ויכולים לשאת עליהם הרבה מאוד דברים שכביכול יכולים לפגוע בו, אך בזכות תכונותיו, הוא יעיל מאוד עבור צרכנים רבים. לרגיל מצב זה, השיקו את השיש כעת במבצע, שלא תמצאו בעוד מקומות.

מדוע השיש הוא טוב למטבח?

כפי שהזכרנו לעיל, אחד הדברים הכי משמעותיים עבורנו במטבח, הוא היציבות של כל הדברים. אחד הדברים היציבים ביותר הוא השיש, והסיבה לכך הוא הרכב החומר הפנימי שלו. ההרכב הצפוף של החומר הוא זה שלא מאפשר למים לחדור פנימה, ובכך הוא לא נהרס בקלות כמו שאר החומרים, אמנם, צריך לשמור עליו. בנוסף לכך, העמידות שלו היא מאפשרת לכם לחתוך את כל מה שצריך על השיש, ללא חשש לכך שהוא ייהרס, וגם אם יהיה סדק מסוים, השריטה  הזו לא תתרחב.

איזה שיש אנו ממליצים לכם?

על מנת שאתם תצליחו להשיג את סוג השיש הטוב  ביותר עבורכם,\ אנו ממליצים לכם להביא שיש מסוג גרניט, שהוא שילוב של מספר אבננם0 בפנים, ככה שהעיצוב המיוחד שלו משתלב מאוד טוב עם המטבח, בייחוד אם זה מטבח שהוא עץ. הגרניט הינו חומר צפוף מאוד, וכך הוא יציב מאוד בפני כל התקלות של המטבח.

למידע על שיש למטבח במבצע, לחצו כאן…

כיצד לשמור על השיש בצורה הטובה ביותר שיש?

מבצעים לא חוזרים על עצמם כל הזמן, לכן אל תזלזלו גם בשיש שלכם, ודעו כי השיש צריך את הטיפול האישי שלו בכדי שהוא יהיה יציב וטוב. טפלו בו כל יום בכך שאתם מעבירים סמרטוט לח, ומייבשים את השיש לאחר מכן. אחת לשבוע, שימו חומר אשר מתאים לניקוי הגרניט, קרצפו אותו בעדינות, ונקו את השיש. אחת לכמה זמן אפשר גם לעשות פוליש לשיש, ולקבל חידוש של החומר.